کد خبر : 216138
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 16:30
دیدگاه‌ها برای شفاف‌سازی ویتالیک بوترین در رابطه با رالی اخیر میم کوین‌ها! بسته هستند

شفاف‌سازی ویتالیک بوترین در رابطه با رالی اخیر میم کوین‌ها!

شفاف‌سازی ویتالیک بوترین در رابطه با رالی اخیر میم کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، در پاسخ به انتقادهایی که در مورد پذیرش میم‌کوین‌ها و تأثیر آنها بر توسعه زیرساخت‌های بلاکچین مطرح شده بود، شفاف‌سازی کرد. رالی اخیر میم کوین‌ها، ارزش کل بازار آنها را ۳۰ درصد افزایش داد و به بالای ۴۱ میلیارد دلار رساند. شیبا اینو (SHIB) میم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، در پاسخ به انتقادهایی که در مورد پذیرش میم‌کوین‌ها و تأثیر آنها بر توسعه زیرساخت‌های بلاکچین مطرح شده بود، شفاف‌سازی کرد.

رالی اخیر میم کوین‌ها، ارزش کل بازار آنها را ۳۰ درصد افزایش داد و به بالای ۴۱ میلیارد دلار رساند. شیبا اینو (SHIB) میم کوین محبوب، روز گذشته با بیش از ۶۰ درصد افزایش، پیشرو این رالی بود و به قیمت ۰.۰۰۰۰۲ دلار رسید.

دوج کوین، میم کوین معروف دیگر، در بازه زمانی هفتگی افزایش حدود ۶۰ درصدی داشته و تحلیلگران معتقدند که این میم کوین می‌تواند برای یک حرکت صعودی قوی در بلندمدت آماده شود.

بیشتر میم کوین‌ها تحت تاثیر این رالی بزرگ قرار گرفتند و روند صعودی داشتند و همچنان نیز گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با ادامه این روند صعودی وجود دارد. یکی از کاربران X به نام روکو می‌جیک (Roko Mijic) در توییتی سعی کرد ثابت کند که رالی میم کوین‌ها به دلیل کمبودهای موجود در زیرساخت‌های رمزارزی رخ داده است.

بوترین در واکنش به این ادعا، بر این نکته تأکید کرد که افزایش قیمت میم‌کوین‌ها ارتباط مستقیمی با کمبود زیرساخت‌های بلاکچینی ندارد. او معتقد است که این دو موضوع، از یکدیگر مجزا هستند و نباید آن‌ها را با هم اشتباه گرفت.

بوترین در ادامه بیان کرد که اکنون شاهد وجود زیرساخت‌های مهمی در دنیای کریپتو هستیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، برخی از این زیرساخت‌ها عبارتند از؛ رای‌گیری مبتنی بر دانش صفر (ZK)، ارائه‌دهندگان استخرهای حریم خصوصی، یکپارچه‌سازی غیرمتمرکز نام‌های ENS در راه‌حل‌های لایه ۲، اثبات هویت و اثبات عضویت در یک جامعه خاص، زنجیره‌های تامین نرم‌افزاری امن‌تر برای برنامه‌های غیرمتمرکز و پروتکل انتقال توکن بین لایه‌های ۲ به صورت کاملا غیرمتمرکز.

بوترین در ادامه هیجان و اقبال بیشتر میم کوین‌ها نسبت به زیرساخت‌ها را نگران‌کننده دانست و تأکید کرد که توجه به توسعه زیرساخت‌ها، نقشی اساسی در آینده‌ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شفاف‌سازی ویتالیک بوترین در رابطه با رالی اخیر میم کوین‌ها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.