کد خبر : 143392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 11:24

شرکت‌های بزرگ همچنان در حال انباشت بیت کوین!

شرکت‌های بزرگ همچنان در حال انباشت بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های رسمی، شرکت میکرواستراتژی در ماه ژانویه نسبت به ماه‌های گذشته بیت کوین کمتری خریداری کرده است. MicroStrategy، که یکی از سرمایه‌گذار اصلی بیت‌کوین محسوب می‌شود، خرید عمده دیگری را در دوران کاهش قیمت انجام داده است. حالا مجموع بیت کوین‌های این شرکت به ۱۲۵,۰۵۱ واحد می‌رسد. طبق فرمی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های رسمی، شرکت میکرواستراتژی در ماه ژانویه نسبت به ماه‌های گذشته بیت کوین کمتری خریداری کرده است.

MicroStrategy، که یکی از سرمایه‌گذار اصلی بیت‌کوین محسوب می‌شود، خرید عمده دیگری را در دوران کاهش قیمت انجام داده است. حالا مجموع بیت کوین‌های این شرکت به ۱۲۵,۰۵۱ واحد می‌رسد.

طبق فرمی رسمی که در روز سه‌شنبه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که ارسال شد، شرکت میکرواستراتژی کار خرید 660 بیت کوین را از 30 دسامبر 2021 تا 31 ژانویه 2022 به اتمام رسانده است. این خرید برای شرکت میکرواستراتژی حدود ۲۵ میلیون دلار هزینه دربرداشته و میانگین قیمت بیت کوین‌های خریداری شده حدود 37865 دلار بوده است.

تا 31 ژانویه، MicroStrategy حدود 3.78 میلیارد دلار بیت کوین با میانگین قیمت تقریبی 30200 دلار خریداری کرده است.

آخرین گزارش اندکی پس از آن منتشر شد که سازمان SEC صورت‌های مالی شرکت میکرو‌استراتژی پیرامون بیت کوین را نپذیرفت. این اتفاق باعث شد سهام این شرکت در اواسط ژانویه سقوط کند.

سازمان SEC به محاسبات گزارش شرکت میکرو‌استراتژی مربوط به خریدهای BTC بر اساس اصول غیرقابل‌قبول حسابداری (GAAP) اعتراض کرد. به اعتقاد کارشناسان SEC این محاسبات بر اساس اصول غیرقابل‌قبول حسابداری صورت گرفته بود. این سازمان اعلام کرد که شرکت میکرو‌استراتژی محاسبات و داده‌های غلطی را در مورد تأثیر میزان غرامت سهام و زیان و سود ناشی از فروش دارایی‌های نامشهود، منتشر کرده است.

حجم آخرین خرید بیت کوین توسط شرکت میکرو‌استراتژی در مقایسه با خریدهای قبلی چندان قابل توجه نیست. در دسامبر 2021، این شرکت دو خرید عمده BTC را اعلام کرد. خرید اول شامل 1,434 بیت کوین از 29 نوامبر تا 9 دسامبر با قیمت متوسط ​​57,477 دلار بود. سرمایه‌گذاری دوم نیز مربوط به خرید 1,914 بیت کوین از 9 تا 29 دسامبر با قیمت متوسط ​​49,229 دلار بوده است.

پیش از این، میکرو‌استراتژی از 1 اکتبر تا 29 نوامبر 7002 بیت کوین با میانگین قیمت 59187 دلار خریداری کرده بود.

سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین، از جمله دولت السالوادور، در جریان رکود بازار در ماه ژانویه به سرمایه‌گذاری در بیت کوین ادامه دادند. در 21 ژانویه، نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، اعلام کرد که دولت این کشور 410 بیت کوین را به قیمت 15 میلیون دلار خریداری کرده است. میانگین قیمت بیت کوین‌های خریداری شده تقریباً 36585 دلار تخمین زده می‌شود.

نوشته شرکت‌های بزرگ همچنان در حال انباشت بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.