کد خبر : 214803
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 8:10
دیدگاه‌ها برای شایعات جدید درباره تاریخ تایید اولین ETF اسپات بیت کوین! بسته هستند

شایعات جدید درباره تاریخ تایید اولین ETF اسپات بیت کوین!

شایعات جدید درباره تاریخ تایید اولین ETF اسپات بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار است روز جمعه ۵ ژانویه یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را تایید کند، در رسانه‌های اجتماعی به شدت بالا گرفته است. انتشار توییتی توسط رییس حقوقی گری‌اسکیل مبنی بر اینکه او «برخی از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار است روز جمعه ۵ ژانویه یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را تایید کند، در رسانه‌های اجتماعی به شدت بالا گرفته است. انتشار توییتی توسط رییس حقوقی گری‌اسکیل مبنی بر اینکه او «برخی از فرم‌ها را پر می‌کرد»، به‌علاوه توییتی که توسط یک خبرنگار به اشتراک گذاشته شد، این گمانه‌زنی‌ها را تقویت کرده است. با این حال، بسیاری از تحلیلگران هنوز انتظار دارند که تاییدیه‌های احتمالی در هفته آینده ارائه شوند.
توییت مرموز ارسالی توسط مدیر ارشد حقوقی گری‌اسکیل از زمان ارسال آن ۱٫۹ میلیون بازدید و ۶،۷۰۰ لایک گرفته است. از طرفی، ژاکلین ملینک، خبرنگار TechCrunch، روز گذشته با اشاره به منابع «بسیار نزدیک به موضوع» اظهار داشت که ETF اسپات چند شرکت ممکن است امروز تایید شود.

در همین حال، هشتگ BTCETF# و عبارت Bitcoin ETFs در توییتر در حال افزایش است و قیمت بیت کوین نیز از زمان کاهش شدید آن در ۳ ژانویه، به محدوده ۴۳،۵۰۰ دلار برگشته است.
با این حال، جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، گمانه‌زنی‌ها در مورد تایید ETF اسپات بیت کوین در ۵ ژانویه را «سر و صدا» توصیف کرده و گفته که او همچنان انتظار دارد که این محصول بین ۸ تا ۱۰ ژانویه تاییدیه بگیرد. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ نیز توضیح داده که SEC در حال حاضر نظرات نهایی را ارائه می‌دهد و صادرکنندگان به زودی فرم‌های نهایی را ارسال خواهند کرد.
در حال حاضر، ۱۴ شرکت برای دریافت تاییدیه ETF اسپات بیت کوین در حال رقابت هستند، از جمله بلک‌راک، فیدلیتی، والکری، بیت‌وایز و غیره.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شایعات جدید درباره تاریخ تایید اولین ETF اسپات بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.