کد خبر : 95788
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 15:09

شاخص بورس 4هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس 4هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس ۴هزار واحد رشد کرد شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴هزارواحدی روبرو شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه..

شاخص بورس ۴هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴هزارواحدی روبرو شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 9میلیارد و 546میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 288میلیارد تومان در بیش از 860هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 4هزار و 747واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 238هزار و 485واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی جم شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی مس ایران و پالایش نفت اصفهان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 589میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 148میلیارد تومان در 327هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 0.1واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 767واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری صبا تامین، آهن و فولاد ارفع و فرابورس ایران شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند و ذوب آهن اصفهان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.