کد خبر : 106142
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 13:22

شاخص بورس کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد

شاخص بورس کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد

شاخص بورس کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۲۱هزارواحدی مواجه شد و کانال ۱.۴ میلیون واحدی را از دست داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار ا..

شاخص بورس کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۲۱هزارواحدی مواجه شد و کانال ۱.۴ میلیون واحدی را از دست داد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 661میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 272میلیارد تومان در بیش از 520هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 21هزار و 236واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 397هزار و 446واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سایر اشخاص بورس انرژی، تامین سرمایه امین و آلومینیوم ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 557میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 377میلیارد تومان در 303هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 416واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 67واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و سنگ آهن گهر زمین شد و در مقابل شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان، صنعتی مینو و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادارت امروز بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.