کد خبر : 92694
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 13:31

شاخص بورس ارتفاع 1.1 میلیون واحد را هم از دست داد

شاخص بورس ارتفاع 1.1 میلیون واحد را هم از دست داد

شاخص بورس ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد را هم از دست داد شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بیش از ۱۲هزار واحد دیگر افت کرد و ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد را هم از دست داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خب..

شاخص بورس ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد را هم از دست داد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بیش از ۱۲هزار واحد دیگر افت کرد و ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد را هم از دست داد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 4میلیارد و 32میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 823میلیارد تومان در بیش از 353هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 12هزار و 189واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 95هزار و 725واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های بانک ملت، بانک تجارت و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 3162واحد، کل (هم‌وزن) 4999واحد، قیمت (هم‌وزن) 3232واحد، آزاد شناور 16032واحد و شاخص‌های‌‌‌ بازار اول و دوم به ترتیب 12799 و 11286واحد افت کردند.

شاخص بورس در آستانه از دست دادن ارتفاع 1.1 میلیون واحد قرار گرفت

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 446میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 313میلیارد تومان در 143هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 27واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 476واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی زرین معدن آسیا، پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.