کد خبر : 217282
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 13:04
دیدگاه‌ها برای سینگولاریتی‌نت و مین‌سواپ وارد همکاری شدند! منتظر صعود قیمت ADA و AGIX باشیم؟ بسته هستند

سینگولاریتی‌نت و مین‌سواپ وارد همکاری شدند! منتظر صعود قیمت ADA و AGIX باشیم؟

سینگولاریتی‌نت و مین‌سواپ وارد همکاری شدند! منتظر صعود قیمت ADA و AGIX باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه سینگولاریتی‌نت (SingularityNET)، یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و مین‌سواپ (Minswap)، اولین صرافی غیرمتمرکز در بلاکچین کاردانو، با هدف ترکیب دو بخش هوش مصنوعی و دیفای، همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند. انتظار می‌رود که در نتیجه این همکاری، محصولات و راه‌حل‌های بهتر و کارآمدتری در اکوسیستم وب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سینگولاریتی‌نت (SingularityNET)، یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و مین‌سواپ (Minswap)، اولین صرافی غیرمتمرکز در بلاکچین کاردانو، با هدف ترکیب دو بخش هوش مصنوعی و دیفای، همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند.

انتظار می‌رود که در نتیجه این همکاری، محصولات و راه‌حل‌های بهتر و کارآمدتری در اکوسیستم وب ۳ معرفی شوند و قابلیت‌ها و کارایی‌های هر دو حوزه هوش مصنوعی و دیفای بهبود پیدا کنند.

طبق گزارش‌ها، طی این همکاری قرار است از فناوری هوش مصنوعی سینگولاریتی‌نت برای بهبود پلتفرم مین‌سواپ و همچنین، از پلتفرم مین‌سواپ برای افزایش دسترسی و قابلیت استفاده از توکن بومی سینگولاریتی‌نت، یعنی AGIX، استفاده شود.

علاوه بر این، این دو شرکت بهینه‌سازی استخرهای نقدینگی و استفاده استراتژیک از مشوق‌های رمزارزی را برای افزایش پذیرش و قابلیت استفاده از اکوسیستم‌های مربوطه بررسی خواهند کرد.

همکاری بخش‌های مختلف اکوسیستم کریپتو با یکدیگر، می‌تواند مزایای زیادی برای هر بخش داشته باشد و به رشد کلی آنها کمک کند.

به همین دلیل، فعالان بازار کریپتو انتظار دارند که در نتیجه همکاری اخیر، دو ارز دیجیتال ADA و AGIX بتوانند ضررهای اخیر خود را جبران کرده و یک رالی صعودی جدید را آغاز کند.

در زمان نگارش این خبر، رمزارز ADA با قیمت ۰٫۴۴۷ دلار معامله می‌شود که یک افت ۳٫۲ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. قیمت ارز دیجیتال AGIX هم با یک افت ۱٫۸۸ درصدی در بازه روزانه، در حال حاضر به محدوده ۰٫۸۱۱ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سینگولاریتی‌نت و مین‌سواپ وارد همکاری شدند! منتظر صعود قیمت ADA و AGIX باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.