کد خبر : 88363
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 11:02

سیل ۳۷ میلیارد تومان به کشاورزی استان سمنان خسارت زد

سیل ۳۷ میلیارد تومان به کشاورزی استان سمنان خسارت زد

به گزارش ایرنا، منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل سیل استان سمنان در سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه بارندگی موجب سیل در شهرستان های دامغان، میامی و گرمسا..

به گزارش ایرنا، منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل سیل استان سمنان در سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه بارندگی موجب سیل در شهرستان های دامغان، میامی و گرمسار شد افزود:یکهزار و ۳۴۵ راس دام در استان سمنان به علت حادثه اخیر سیل تلف شد.

فخری با تاکید بر اینکه در حوزه راه، منابع طبیعی، کشاورزی، منازل مسکونی و زیربنایی خساراتی وارد شد ، افزود: با پیگیری های استاندار و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط تلاش شد مشکلات رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه خسارات برآورد شده است و با پیگیری مسوولان به زودی پرداخت می شود اظهار داشت:با پیگیری های استاندار تقریبا تمام روستاهای این استان در سال گذشته تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی افزود: باید بیمه به تعهدات خود عمل وخسارات را پرداخت کند ، در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

فخری بر بازنگری احداث پل ها، ترمیم و مرمت حوزه های بالادست و تعمیر قنات‌ها در اسرع وقت تاکید کرد و گفت:مباحث آبی باید مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به این که سیل قابل پیش بینی و پیشگیری است، بیان کرد: باید در این زمینه اقدام موثر صورت گیرد.

سیل روزهای اخیر در شهرستان‌های دامغان، میامی و گرمسار در اثر بارش‌هایی رخ داد که پیش از آن هواشناسی درباره آن هشدار نارنجی اعلام کرده بود.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.