کد خبر : 152696
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 11:53

سیستم‌عامل جدید برای بازی‌های رمزارزی درآمدزا

سیستم‌عامل جدید برای بازی‌های رمزارزی درآمدزا

زمان مطالعه: 2 دقیقه روزبه‌روز سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری به ارزش صنعت روبه‌رشد بازی پی می‌برند و شرکت Salad Ventures، یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که وارد این حوزه شده است. طبق گزارش‌‎ها، این شرکت در مرحله فروش خصوصی خود که در آن چندین صندوق پوشش ریسک بزرگ و دفاتر خانوادگی متمرکز بر بلاکچین حضور داشتند،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روزبه‌روز سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری به ارزش صنعت روبه‌رشد بازی پی می‌برند و شرکت Salad Ventures، یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که وارد این حوزه شده است. طبق گزارش‌‎ها، این شرکت در مرحله فروش خصوصی خود که در آن چندین صندوق پوشش ریسک بزرگ و دفاتر خانوادگی متمرکز بر بلاکچین حضور داشتند، موفق به جمع‌آوری ۱۳٫۵ میلیون دلار سرمایه شده است.

به گزارش وبسایت بیتکوینیست، محصول جدید این شرکت، GuildOS نام دارد که به عنوان یک سیستم عامل فول استک (full-stack) برای بازی‌های درآمدزا توصیف شده است. ظاهراً GuildOS یک پلتفرم مبتنی بر وب است که می‌توان از آن برای ایجاد و مدیریت جامعه‌ای متشکل از گیمرها استفاده کرد که منابع خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و درآمد به دست آمده را بین خودشان تقسیم می‌کنند.

این اولین بار نیست که شرکت سنگاپوری Salad Ventures موفق به جمع‌آوری سرمایه چند میلیون دلاری می‌شود. سال گذشته نیز، این شرکت ۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد که از آن برای توسعه Salad Academy استفاده شد؛ یک پورتال آموزشی آنلاین که هدف آن، آموزش دادن به محققان بخش گیم فای (ترکیب دو صنعت دیفای و گیمینگ) است.

حال، شرکت Salad Ventures امیدوار است که با سیستم عامل GuildOS، بهترین و باهوش‌ترین گیمرهای این بخش را جذب کند، به ویژه آنهایی که مایلند تیم گیمینگ اختصاصی خود را تشکیل دهند. این ابزار مبتنی بر وب یک داشبورد بصری ارائه می‌کند که از طریق آن، کاربران به راحتی می‌توانند حساب‌ها، کیف پول‌های رمزارز و کلیدهای خصوصی را مدیریت کنند و همچنین، اقدامات درون بازی مانند پرورش دادن یا شبیه‌سازی را انجام دهند.

گیم فای که ترکیبی از عناصر بازی آنلاین، امور مالی غیرمتمرکز و حاکمیت جامعه است، به یک صنعت محبوب تبدیل شده که بازیکنان علاوه بر سرگرم شدن، می‌توانند از طریق آن به کسب درآمد هم بپردازند.

فلیکس سیم (Felix Sim)، هم‌بنیانگذار و سرپرست شرکت Salad Ventures، می‌گوید:

علی‌رغم این واقعیت که این اکوسیستم در ۱۲ ماه گذشته به طور قابل‌توجهی توسعه یافته است، اکثر ابزارهای بازی‌های درآمدزا فقط بر روی اکسی اینفینیتی متمرکز شده‌اند و داشبوردهای «فقط خواندنی» ارائه می‌دهند. بنابراین، چالش‌های واقعی مربوط به اجرای بازی‌های کسب درآمد را حل نمی‌کنند. کاری که ما انجام می‌دهیم، این است که با غیرمتمرکزسازی صنعت بازی و توسعه یک سیستم عامل که بتواند مستقیماً با APIهای بازی و بلاکچین تعامل داشته باشد، به این مشکل رسیدگی کنیم.

نوشته سیستم‌عامل جدید برای بازی‌های رمزارزی درآمدزا اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.