کد خبر : 92621
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 9:12

سومین عرضه اولیه امسال، پس‌فردا در بورس

سومین عرضه اولیه امسال، پس‌فردا در بورس

سومین عرضه اولیه امسال، پس‌فردا در بورس تعداد ۲۴۰ میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، چهار‌‌شنبه این هفته به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد “غکورش” در بورس تهران عرضه می‌شود. – اخبار ..

سومین عرضه اولیه امسال، پس‌فردا در بورس

تعداد ۲۴۰ میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، چهار‌‌شنبه این هفته به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "غکورش" در بورس تهران عرضه می‌شود.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 240میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، معادل 8درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه این هفته(5 خرداد) به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "غکورش" در بورس تهران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 2850 تا 2995 تومان برای هر سهم و با سهمیه 500سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری فارابی، مدیر عرضه شرکت گسترش صنایع بسته‌بندی کوروش و متعهد خرید شرکت گروه سرمایه‌گذاری کوروش به میزان 50 درصد از کل سهام قابل عرضه می‌باشند.

کاهش 29 هزار واحدی شاخص بورس در هفته پایانی اردیبهشت

گفتنی است تعداد 240میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش در حالی چهار‌شنبه این هفته به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر" گروه"تولید روغن های حیوانی و نباتی" و طبقه "تولید روغن ها چربی های گیاهی و حیوانی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " غکورش " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد که از این تعداد، 168میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 72میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.