کد خبر : 100590
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 8:35

سولانا در حال پیشی گرفتن از ریپل!

سولانا در حال پیشی گرفتن از ریپل!

زمان مطالعه: 3 دقیقه در حالی که بیشتر بازار از ریزش ناگهانی صبح امروز متلاطم است، سولانا همچنان در حال صعود در میان 10 رمزارز برتر است. قیمت سولانا (SOL) در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر ششمین رمزارز از نظر ارزش بازار است. پس از سقوط دیروز، که

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که بیشتر بازار از ریزش ناگهانی صبح امروز متلاطم است، سولانا همچنان در حال صعود در میان 10 رمزارز برتر است.

قیمت سولانا (SOL) در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر ششمین رمزارز از نظر ارزش بازار است.

پس از سقوط دیروز، که 13 درصد از کل ارزش بازار رمزارز‌ها کاهش یافت و بیشتر سودهایی که طی هفته گذشته در رمزارزهای برتر مشاهده شده بود را از بین برد، بازار به تدریج در حال بازیابی است. اگرچه قیمت در ساعات اخیر کمی بالا و پایین رفته، هیچ رمزارزی سریعتر از سولانا (SOL) برگشت نکرده است.

بر اساس داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت سولانا در حال حاضر 12 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته و قیمت فعلی آن 177 دلار است. این تنها رمزارز در میان 10 رمزارز برتر است که در روز گذشته سبز بوده است، زیرا بیت کوین، اتریوم، کاردانو و رمزارزهای دیگر دیشب با افت قابل ملاحظه‌ای روبرو شدند.

قیمت سولانا نیز دیشب در حدود 17 درصد در عرض یک ساعت کاهش یافت، اما از آن زمان به بعد مقدار زیادی از کاهش قیمت خود را جبران کرد.

Solana Flips XRP

در حال حاضر، سولانا در حال جهش از ریپل و رقابت برای گرفتن جایگاه ششمین رمزارز برتر با ارزش کل 51.3 میلیارد دلار در مقایسه با 51.1 میلیارد دلار سرمایه در ریپل است.

سولانا هفته گذشته به راحتی دوج کوین را برای جایگاه شماره 7 پشت سر گذاشت و این درحالی است که تا ماه گذشته حتی در میان 10 رمزارز برتر قرار نداشت.

ریپل در حال حاضر بیش از 20 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش قیمت داشته است.

Solana Flips XRP

طبق اعلام CoinGecko، حجم سرمایه سولانا در ماه گذشته به طور مداوم افزایش یافته است و در 30 روز گذشته 351 درصد افزایش یافته است. در طول این مسیر، سولانا بارها سطوح قیمتی جدیدی ثبت کرد و ATH‌ های قبلی خود را به سرعت پشت سر گذاشت.

سولانا که در سال 2018 تأسیس شد، به عنوان رقیب اصلی اتریوم شناخته می‌شود، که در حال حاضر پیشروترین پلتفرم بلاک چین برای برنامه‌های مبتنی بر قرارداد هوشمند است. قراردادهای هوشمند، قطعاتی از کد هستند که دستورالعمل‌های مشخصی را انجام می‌دهند و به عنوان قلب مجموعه وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز از جمله پروتکل‌های DeFi (وام و ترید همتا به همتا) و حتی مجموعه‌های NFT مانند تصاویر و فایل‌های ویدئویی عمل می‌کنند.

نوشته سولانا در حال پیشی گرفتن از ریپل! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.