کد خبر : 107759
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 11:18

سه رمزارزی که در خون‌بازار هفته، رشد کردند!

سه رمزارزی که در خون‌بازار هفته، رشد کردند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن های AVAX ،ENJ و EGLD با وجود افت قیمت بیت کوین و قرمز بودن بازار به رکورد‌های قیمتی جدیدی رسیدند. پس از نوسان قیمت بیت کوین، میزان دارایی‌های دیجیتال به پایین‌ترین سطحی که از اواسط اکتبر تاکنون مشاهده نشده بود رسید، اما در همین هفته توکن هایی را داشتیم که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن های AVAX ،ENJ و EGLD با وجود افت قیمت بیت کوین و قرمز بودن بازار به رکورد‌های قیمتی جدیدی رسیدند.

پس از نوسان قیمت بیت کوین، میزان دارایی‌های دیجیتال به پایین‌ترین سطحی که از اواسط اکتبر تاکنون مشاهده نشده بود رسید، اما در همین هفته توکن هایی را داشتیم که بسیار صعودی بودند.

همان‌طور که بارها در گذشته اتفاق افتاده است، کاهش قیمت بیت کوین با چرخش سرمایه به سمت آلت کوین‌ها همراه شده و همچنین شاخص آلت سیزن از Cointelegraph Markets Pro نشان می‌دهد که شرایط فعلی بازار مشابه شرایط گذشته است که آلت کوین‌ها عملکرد بهتری از بیت کوین داشتند.

نمونه‌ای از آلت‌کوین هایی که در چند هفته گذشته سودهای ثابتی داشته‌اند:

اکوسیستم دیفای آوالانچ منفجر شد

آوالانچ (AVAX) یک پروتکل بلاکچین لایه یک است که در طول سال 2021 با رشد اکوسیستم‌های مالی غیرمتمرکز دیفای و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، به دلیل ماهیت کم‌هزینه پروتکل و کارمزد کم آن محبوبیت پیدا کرده و در بازار قرمز، صعود خوبی داشته است.AVAX, ENJ and EGLD all-time highs

انجین یک اسلات پاراچین برای پولکادات

انجین(ENJ) پروتکلی است که بر روی شبکه اتریوم کار می‌کند و بر ایجاد محصولات بازی مبتنی بر بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض تمرکز دارد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت توکن ENJ بعد از رسیدن به کف قیمتی 1.19 دلاری در 29 سپتامبر، با 213.5 درصد افزایش قیمت به 3.74 دلار در روز 19 نوامبر رسیده است؛ زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن 92 درصد افزایش یافته است.

AVAX, ENJ and EGLD all-time highs

الروند یک برنامه تشویقی نقدینگی 1.29 میلیارد دلاری را اعلام کرد

الروند (Elrond) یک پروتکل بلاکچین با هدف تبدیل شدن به اکوسیستم فناوری برای «اینترنت جدید» است و از فناوری اشتراک گذاری استفاده می‌کند تا شبکه خود را قادر سازد 15000 تراکنش در ثانیه را با میانگین هزینه تراکنش 0.001 دلار پردازش کند.

داده‌هایVORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro چشم انداز صعودی برای EGLD در 12 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت را شناسایی کردند.

AVAX, ENJ and EGLD all-time highs

نوشته سه رمزارزی که در خون‌بازار هفته، رشد کردند! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.