کد خبر : 130910
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 7:57

سهام متاورس به بازار آمد!

سهام متاورس به بازار آمد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به نظر می‌رسد افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار جدید متاورس، فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را نیز ایجاد کرده است. کارگزاری رمزارزی ای‌تورو (eToro) روز سه‌شنبه متاورس لایف (MetaverseLife) را معرفی کرد، یک پرتفوی‌ هوشمند جدید که سهام و دارایی‌های رمزارزی مرتبط با صنعت رو به رشد متاورس را پوشش می‌دهد. این شرکت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار جدید متاورس، فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را نیز ایجاد کرده است.

کارگزاری رمزارزی ای‌تورو (eToro) روز سه‌شنبه متاورس لایف (MetaverseLife) را معرفی کرد، یک پرتفوی‌ هوشمند جدید که سهام و دارایی‌های رمزارزی مرتبط با صنعت رو به رشد متاورس را پوشش می‌دهد. این شرکت هدف خود از معرفی این محصول جدید را ارائه طیف گسترده‌ای از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بازار اعلام کرده است.

در حال حاضر، متا (فیس‌بوک سابق)، روبلاکس (Roblox) و دیگر توسعه‌دهنده‌های بلاکچینی حوزه متاورس، مانند دیسنترالند (Decentraland)، سندباکس (The Sandbox) و انجین (Enjin)، در این مجموعه گنجانده شده‌اند.

همچنین تعدادی از شرکت‌ها نیز در این مجموعه لیست شده‌اند که منحصراً مبتنی بر بلاکچین نیستند، اما در پذیرش و توسعه متاورس نقش داشته‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت‌های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت، آمازون و انویدیا، اشاره کرد.

دنی برینکر (Dani Brinker)، رئیس بخش پرتفوی‌های سرمایه‌گذاری در ای‌تورو، در همین راستا می‌گوید، هنگام ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع نوظهور، تنوع‌بخشی امری کلیدی است. وی با اشاره به تداوم رشد صنعت متاورس، گفت که ایجاد یک پرتفوی‌ مرکزی برای کاهش موانع ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه، کاری ارزشمند است.

این شرکت همچنین اعلام کرده که بیشتر منابع خود را برای توسعه دارایی‌هایی که جهت حمایت از منافع سرمایه‌گذاران در این پروژه‌ها استفاده می‌شوند، اختصاص خواهد داد. تامر نیو (Tomer Niv)، مدیر بخش راهکارهای جهانی ارز دیجیتال در ای‌تورو، می‌گوید:

ای‌تورو یک شرکت پیشگام در حوزه ارزهای دیجیتال با سابقه تثبیت‌شده در پذیرش فناوری‌های جدید به نفع سرمایه‌گذاران خرد است. ما از فرصت‌های ارائه‌شده توسط متاورس هیجان‌زده هستیم.

بر اساس تجزیه و تحلیل بلومبرگ، صنعت متاورس می‌تواند تا سال ۲۰۲۴ میلادی به یک بازار ۸۰۰ میلیارد دلاری تبدیل شود.

نوشته سهام متاورس به بازار آمد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.