کد خبر : 144138
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 10:52

سناتور آمریکایی: شیبا باید ارز رسمی شود

سناتور آمریکایی: شیبا باید ارز رسمی شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه وندی راجرز، سیاستمدار آمریکایی، می‌گوید که عاشق جامعه شیبا اینو است؛ زیرا آن‌ها تلاش می‌کنند تا دنیای ارزهای دیجیتال را گسترش دهند. وندی راجرز، سیاستمدار جنجالی آمریکایی، در توییتی اخیرا از جامعه شیبا اینو تمجید کرد و مدعی شد که اعضای آن «بسیار مثبت» هستند. این اتفاق پس از آن صورت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وندی راجرز، سیاستمدار آمریکایی، می‌گوید که عاشق جامعه شیبا اینو است؛ زیرا آن‌ها تلاش می‌کنند تا دنیای ارزهای دیجیتال را گسترش دهند.

وندی راجرز، سیاستمدار جنجالی آمریکایی، در توییتی اخیرا از جامعه شیبا اینو تمجید کرد و مدعی شد که اعضای آن «بسیار مثبت» هستند.

این اتفاق پس از آن صورت گرفت که این سیاستمدار در توییتر اعلام کرد آمریکایی‌ها باید بتوانند آزادانه از دوج کوین و شیبا اینو استفاده کنند. در هفته گذشته نیز راجرز لایحه‌ای برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در ایالات آریزونا ارائه کرد. بعید است این قانون تصویب شود اما این اقدام بازتاب خبری زیادی داشت.

راجرز اغلب به دلیل پست‌های تحریک‌آمیزش در رسانه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. منتقدان او را به حمایت از عقاید نژادپرستانه متهم می‌کنند.

در ماه ژانویه وندی راجرز در صدر فهرست سیاستمداران افراطی ایالات متحده آمریکا قرار گرفت. راجرز تئوری‌های توطئه ماجرای QAnon را تایید کرده و به دنبال لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 بوده است. چندی پیش این سیاستمدار به دلیل درگیری لفظی‌اش با جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند، مورد انتقاد قرار گرفت.

حالا راجرز در شبکه‌های اجتماعی توسط برخی از دارندگان بیت کوین‌ که از توییت‌های این سناتور در مورد شیبا اینو خوشحال نیستند، مورد حملات مختلفی قرار می‌گیرد. یکی از کاربران با تمسخر گفت که 15 دقیقه این قانونگذار اکنون به پایان رسیده است و او دیگر بخشی از سرگرمی‌های جامعه بیت کوین نخواهد بود. بسیاری از کاربران توییتر او را آنفالو کرده‌اند.

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال که از تایید و پذیرفته شدن این بازار ناامید هستند حتی از تندروترین سیاستمداران، مثل جاش ماندل حمایت می‌کنند. این سیاستمدار جزو اعضای جمهوری‌خواه و افراطی مجلس آمریکا است.

پل کروگمن، برنده جایزه نوبل و یکی از مخالفان قدیمی ارزهای دیجیتال، در مقاله‌ای که روز دوشنبه توسط نیویورک تایمز منتشر شد، بیت کوین را پدیده‌ای در راستای نقض حقوق اجتماعی دانسته است.

نوشته سناتور آمریکایی: شیبا باید ارز رسمی شود اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.