کد خبر : 138956
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 11:13

سقوط آزاد دوج کوین

سقوط آزاد دوج کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه همزمان با افت ۱۴ درصدی ارزش بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE) نیز با ادامه روند نزولی خود، به پایین‌ترین سطح در ۹ ماه گذشته سقوط کرد. به این ترتیب، میم کوین برتر بازار اکنون ۸۱ درصد با اوج تاریخی خود در ماه مِی ۲۰۲۱ فاصله دارد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با افت ۱۴ درصدی ارزش بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE) نیز با ادامه روند نزولی خود، به پایین‌ترین سطح در ۹ ماه گذشته سقوط کرد. به این ترتیب، میم کوین برتر بازار اکنون ۸۱ درصد با اوج تاریخی خود در ماه مِی ۲۰۲۱ فاصله دارد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱۹ درصد کاهش یافت و به ۰٫۱۲۴ دلار رسید که پایین‌ترین سطح آن از اواسط آوریل ۲۰۲۱ است. بر اساس داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ، افت قیمت این ارز دیجیتال طی ۷ روز گذشته، نزدیک به ۳۵ درصد بوده است.

در آوریل سال ۲۰۲۱، دوج کوین شاهد افزایش بی‌سابقه ارزش خود بود. این ارز دیجیتال که سال ۲۰۲۱ را با قیمت کمتر از یک پنی آغاز کرده بود، در اواخر ژانویه و همزمان با جنون معاملات سهام و رمزارزهای مبتنی بر میم، به طور قابل‌توجهی رشد کرد. قیمت DOGE در آوریل و مِی چندین برابر بیشتر شد و در نهایت، در ۸ مِی به اوج ۰٫۷۳ دلاری خود رسید.

دوج کوین در سال ۲۰۱۳ و در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما در سال ۲۰۲۱ و با هجوم میلیون‌ها سرمایه‌گذار جدید به بازار ارزهای دیجیتال، ارزش زیادی پیدا کرد. این میم کوین توسط برخی از چهره‌های برجسته جهان، از جمله مارک کیوبن و ایلان ماسک حمایت می‌شود.

اینکه آیا دوج کوین می‌تواند رشد چشمگیر خود در سال ۲۰۲۱ را تکرار کند و به نقطه عطف افسانه‌ای ۱ دلار برسد یا خیر، هنوز مشخص نیست. اما آنچه که مشخص است، این است که در حال حاضر با روزهای اوج خود فاصله خیلی زیادی دارد.

در این میان، شیبا اینو (SHIB)، یک میم توکن مبتنی بر اتریوم که سال گذشته به عنوان رقیب اصلی دوج کوین ظاهر شد و حتی برای مدت کوتاهی ارزش بازار آن از DOGE پیشی گرفت، با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۸۴ دلار می‌شود که یک افت ۳۱٫۵ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. به این ترتیب، قیمت شیبا نیز اکنون به پایین‌ترین سطح خود در سه ماه اخیر رسیده و ۷۴ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

نوشته سقوط آزاد دوج کوین اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.