کد خبر : 124434
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 15:01

سرنوشت دوقلوهای عجیب بازار ارز دیجیتال!

سرنوشت دوقلوهای عجیب بازار ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه گریچکا بوگدانوف (Grichka Bogdanoff)، یکی از برادران دوقلوی معروف بوگدانوف، در سن ۷۲ سالگی و بر اثر بیماری کرونا درگذشت. برادر دوقلوی او ایگور (Igor) نیز به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است. گریچکا و برادرش بیشتر به خاطر یک میم معروف که بر اساس آن قادر بودند با یک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گریچکا بوگدانوف (Grichka Bogdanoff)، یکی از برادران دوقلوی معروف بوگدانوف، در سن ۷۲ سالگی و بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

برادر دوقلوی او ایگور (Igor) نیز به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.

گریچکا و برادرش بیشتر به خاطر یک میم معروف که بر اساس آن قادر بودند با یک تماس تلفنی بازار را تغییر دهند، در دنیای کریپتو شناخته می‌شدند.

ایگور و گریچکا بوگدانوف که دکترای خود را در رشته فیزیک گرفته بودند، با اجرای برنامه علمی-آموزشی تِمپس ایکس (Temps X) در دهه ۸۰ میلادی به شهرت رسیدند. این دوقلوها بیشتر به لطف ظاهر متمایز و همچنین، اظهارات خاص خود در اذهان عمومی باقی مانده‌اند.

این دو برادر بیشتر به خاطر چانه، لب‌ها و گونه‌های برجسته خود مشهور شدند. این در حالی است که آنها انجام هرگونه جراحی پلاستیک را انکار می‌کردند.

برادران بوگدانوف در یکی از اظهارات خود ادعا کرده بودند که در ابداع بیت کوین، به ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)، خالق افسانه‌ای کمک کرده‌اند. در این میان، برخی از طرفداران حوزه کریپتو نیز معقدند که این دو برادر دارای ‌توانایی‌های مافوق بشری هستند و می‌توانند بازارهای مالی را تنها با یک تماس تلفنی تغییر دهند. این موضوع باعث ایجاد یک میم معروف شد که در آن، ایگور بوگدانوف یک تلفن همراه را کنار گوش خود گرفته است.

با گذشت زمان، ماهیت عجیب و غریب و قدرت این دوقلوها در میان کاربران افزایش یافت و با هر بازگویی، داستان‌های مربوط به آنها غیرممکن‌تر می‌شد.

گفته می‌شود برخی از ویژگی‌هایی که برادران بوگدانوف داشتند، عبارتند از؛ تعظیم خانواده ثروتمند روتشیلد (Rothschild) در برابر آنها و فعالیت این خانواده زیر نظر این دو برادر، صحبت و ارتباط با بیگانگان روی زمین و فراتر از آن، ضریب هوشی (IQ) بالای ۹ هزار، مالکیت تمامی مراکز تحقیقات ژنتیکی در جهان و دانستن اینکه کاربران دقیقا چه زمانی بیت کوین می‌خرند تا بتوانند بازار را دامپ کنند!

نوشته سرنوشت دوقلوهای عجیب بازار ارز دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.