کد خبر : 96753
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1400 - 8:38

سرمایه‌گذاران سازمانی دیگر تمایلی به خرید بیت کوین ندارند!

سرمایه‌گذاران سازمانی دیگر تمایلی به خرید بیت کوین ندارند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با نزدیک شدن به آزادسازی دارایی‌های قفل شده در صندوق بیت کوین گری‌ اسکیل (GBTC) و علی‌رغم آن‌که قیمت بیت کوین حدود ۵۰ درصد از اوج تاریخی خود پایین‌تر است، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران سازمانی و حتی خرد، تمایلی به خرید بیت کوین (BTC) در سطح قیمتی ۳۴ هزار دلار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به آزادسازی دارایی‌های قفل شده در صندوق بیت کوین گری‌ اسکیل (GBTC) و علی‌رغم آن‌که قیمت بیت کوین حدود ۵۰ درصد از اوج تاریخی خود پایین‌تر است، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران سازمانی و حتی خرد، تمایلی به خرید بیت کوین (BTC) در سطح قیمتی ۳۴ هزار دلار ندارند.

موجودی بیت کوین در صرافی بزرگ کوین بیس (Coinbase) نشان می‌دهد که در هفته‌های اخیر خرید گسترده‌ای صورت نگرفته است.

جان ووستنفلد (Jan Wuestenfeld)، تحلیلگر بازار، با توجه به داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی گلس‌نود (Glassnode) می‌گوید:

حجم بیت کوین‌های موجود در صرافی کوین بیس همچنان ثابت است. این موضوع نشان می‌دهد که تقاضای سازمان‌ها برای خرید بیت کوین کاهش یافته است.

از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی، موجودی بیت کوین در کوین بیس شاهد افت‌های متوالی بود. این موضوع نشان می‌داد که سرمایه‌گذاران اقدام به خرید بیت کوین کرده و آنها را به کیف پول‌های خود انتقال می‌دهند. این روند تا اواسط ماه می و تا زمانی که برداشت‌ها به طور آشکار متوقف شد، ثابت بود. از آن زمان تا کنون، کوین بیس تنها کاهش اندکی را در ذخایر بیت کوین خود مشاهده کرده است.

موجودی بیت کوین در صرافی کوین بیس همراه با نمودار قیمت این ارز دیجیتال.

همان‌طور که اخیرا گزارش شد، در اواسط ماه ژوئیه به دلیل آزادسازی دارایی‌های قفل شده در صندوق بیت کوین گری‌ اسکیل، فعالیت سرمایه‌گذاران سازمانی دچار تغییر خواهد شد و انتظار می‌رود که سرمایه‌گذاران سازمانی زیادی اقدام به فروش کوین‌های خود کنند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، فشار فروش افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش هفتگی گلس‌نود، به نظر می‌رسد که بازار در وضعیت فروش هیجانی قرار دارد و سرمایه‌گذاران جدید در حال فروش BTCهای خود با ضرر هستند.

نمودار سود/ضرر خالص بیت کوین.

پیش‌تر، هولدرهای کوتاه مدت (STR) با اقدامات هیجانی خود و افزایش فشار فروش، باعث سقوط قیمت بیت کوین تا سطح ۲۸،۶۰۰ دلار شده بودند.

نوشته سرمایه‌گذاران سازمانی دیگر تمایلی به خرید بیت کوین ندارند! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.