کد خبر : 97873
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 7:03

سرمایه‌گذاران سازمانی در حال بازگشت به بازار ارزهای دیجیتال!

سرمایه‌گذاران سازمانی در حال بازگشت به بازار ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس گزارش جدید شرکت تحلیلی کوین شیرز (CoinShares)، هفته گذشته صندوق‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته شاهد ورود سرمایه بودند. این موضوع نشان می‌دهد که علی‌رغم اصلاح گسترده بازار، احساسات سرمایه‌گذاران سازمانی دوباره صعودی شده است. ورودی سرمایه به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش جدید شرکت تحلیلی کوین شیرز (CoinShares)، هفته گذشته صندوق‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته شاهد ورود سرمایه بودند.

این موضوع نشان می‌دهد که علی‌رغم اصلاح گسترده بازار، احساسات سرمایه‌گذاران سازمانی دوباره صعودی شده است.

institutions-turn-bullish
ورودی سرمایه به صندوق‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال.

به گزارش کوین شیرز، طی هفته گذشته در مجموع ۶۳ میلیون دلار سرمایه جدید وارد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر کریپتو شده است. در این میان، پرپس اینوستمنتز (Purpose Investments)، ارائه‌دهنده صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مستقر در کانادا، بیشترین ورودی سرمایه (۲۹٫۱ میلیون دلار) را ثبت کرده است.

از سوی دیگر، ۳۹ میلیون دلار یا به عبارتی ۶۱ درصد از کل سرمایه ورودی مربوط به بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال برتر جهان، بوده است.

این موضوع نشان می‌دهد که بازگشت روند صعودی برای تمامی ارزهای دیجیتال مشاهده شده و تمام رمزارزهای بزرگ برای اولین بار در ۹ هفته گذشته، به جای خروجی سرمایه شاهد ورودی سرمایه بوده‌اند.

اتریوم (ETH) با ۱۸ میلیون دلار ورودی سرمایه، در میان آلت کوین‌ها پیشتاز است.

با توجه به این‌که جامعه اتریوم در انتظار به‌روزرسانی بزرگ شبکه و اجرای طرح پیشنهادی معروف EIP-1559 تا پایان ماه جاری هستند، ارز دیجیتال اتریوم از لحاظ قیمتی عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین طی هفته گذشته داشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که در هفته گذشته، قیمت اتریوم نزدیک به ۱۰ درصد رشد داشته است، این در حالی است که قیمت بیت کوین در همان بازه زمانی، تنها حدود ۰٫۴ درصد افزایش یافته است.

پولکادات (DOT)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) نیز به ترتیب شاهد ۱٫۲ میلیون دلار، ۲٫۱ میلیون دلار و ۰٫۷ میلیون دلار ورودی سرمایه بوده‌اند.

در پایان، لازم به ذکر است که این ارقام در مقایسه با ورود ۴٫۵ میلیارد دلار سرمایه به صندوق‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر رمزارزها در سه ماهه اول سال جاری میلادی، حرف چندانی برای گفتن ندارند. با این حال، پس از پنج هفته خروج سرمایه از بازار، می‌توانند برای معامله‌گران دلگرم‌کننده باشند.

نوشته سرمایه‌گذاران سازمانی در حال بازگشت به بازار ارزهای دیجیتال! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.