کد خبر : 102434
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 9:34

سرقت ۱۳ میلیون دلاری بیت کوین از شبکه Pnetwork!

سرقت ۱۳ میلیون دلاری بیت کوین از شبکه Pnetwork!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلتفرم دیفای (DeFi) بین زنجیره‌ای pNetwork جدیدترین پروتکلی است که توسط هکرها در بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) مورد هدف قرار گرفته است و تقریباً 12.7 میلیون دلار بیت کوین از دست داده است. با توجه به موضوع توییتر که توسط pNetwork در 20 سپتامبر منتشر شد، این حمله منجر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم دیفای (DeFi) بین زنجیره‌ای pNetwork جدیدترین پروتکلی است که توسط هکرها در بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) مورد هدف قرار گرفته است و تقریباً 12.7 میلیون دلار بیت کوین از دست داده است.

با توجه به موضوع توییتر که توسط pNetwork در 20 سپتامبر منتشر شد، این حمله منجر به حذف 277 توکن pBTC از صرافی شد. به گفته pNetwork، هکرها اکثر وثیقه‌های شبکه را نیز حذف کردند.

توکن pBTC نمایشی از بیت کوین روی شبکه اتریوم و استاندارد ERC-20 است.Bitcoin stolen from pNetwork

این تیم خاطرنشان کردند که این حمله با سوءاستفاده از وجود یک اشکال در کد پروژه انجام شده است، و افزودند که در حال رفع مشکل هستند. pNetwork همچنین به هکر پیشنهاد داد که در صورت بازگشت وجوه، می‌تواند 11.5 درصد از وجوه سرقت شده را برای خود نگه دارد.

به هکر کلاه سیاه اعلام می‌کنیم در صورت بازگرداندن وجوه، ما مبلغ 1،500،000 دلار به او جایزه می‌دهیم.

در زمان نگارش این خبر، تیم هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این سوء استفاده منتشر نکرده است. تیم pNetwork هنوز در حال بحث و تبادل نظردر مورد برنامه‌ای برای جبران خسارت کاربران است.

pNetwork حرکت دارایی های دیجیتالی را در میان بلاک چین‌های مختلف تسهیل می‌کند. مانند سایر پروتکل‌های توکن بسته‌بندی‌شده (wrapped token)، کاربران می‌توانند با واریز بیت کوین به یک قرارداد هوشمند توکن pBTC ایجاد کنند که به آنها این امکان را می‌دهد که دارایی بیت کوین خود را از شبکه بیت کوین به زنجیره‌های سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) منتقل کنند.

با انتشار خبر این هک قیمت توکن PNT توکن مدیریتی بلاکچین PNetwork در 24 ساعت گذشته 18 درصد سقوط کرده است.

نوشته سرقت ۱۳ میلیون دلاری بیت کوین از شبکه Pnetwork! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.