کد خبر : 173637
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 8:05

زمان درخشش دوج کوین رسیده است!

زمان درخشش دوج کوین رسیده است!

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر و محبوب جهان، تقریباً ۸۴ درصد از اوج تاریخی خود سقوط کرده و در زمان انتشار این خبر، در محدوده ۰٫۱۱ دلار در نوسان است. به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، از ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱ تا به امروز، DOGE سه سقف‌ پایین‌تر (Lower Highs) و کف‌

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر و محبوب جهان، تقریباً ۸۴ درصد از اوج تاریخی خود سقوط کرده و در زمان انتشار این خبر، در محدوده ۰٫۱۱ دلار در نوسان است.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، از ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱ تا به امروز، DOGE سه سقف‌ پایین‌تر (Lower Highs) و کف‌ پایین‌تر (Lower Lows) را که ثبت کرده که اتصال این نقاط با استفاده از خطوط روند، شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی را نشان می‌دهد.

این ساختار تکنیکال یک صعود ۳۴ درصدی را پیش‌بینی می‌کند که این رقم با افزودن فاصله بین اولین نوسان بالا (swing high) و نوسان پایین (swing low) به نقطه بریک‌آوت به دست آمده است. بنابراین، با فرض این‌که بریک‌آوت در حدود ۰٫۱۳۳ دلار رخ دهد، هدف این الگو سطح ۰٫۱۷۸ دلاری خواهد بود.

با این حال، سرمایه‌گذاران باید توجه زیادی به بریک‌داون اخیر در ۰٫۱۲۴ دلار داشته باشند. افزایش قیمت دوج کوین به بالاتر از این مانع می‌تواند اعتماد را در میان خریداران افزایش داده و این پیشرفت می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای شروع یک رالی گاوی عمل کند.

dogecoin-to-the-moon-again
نمودار کندل یک روزه DOGE/USDT.

شاخص آدرس‌های فعال یک ساعته هم از این نظریه صعودی پشتیبانی می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های فعال دوج کوین در کمتر از ۱۲ ساعت از ۴،۸۳۱ آدرس به ۱۰۱،۳۰۰ آدرس رسیده است. این افزایش ناگهانی در تعداد سرمایه‌گذارانی که با بلاکچین دوج کوین در تعامل هستند، نشان‌دهنده تمایل این سرمایه‌گذاران به خرید DOGE در سطوح قیمت فعلی است.

dogecoin-to-the-moon-again
نمودار آدرس‌های فعال یک ساعته DOGE (صورتی).

علاوه بر این، تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها که تعداد نقل و انتقالات به ارزش ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر را ردیابی می‌کند، نیز از ۲۸ تراکنش به ۶۸۵ تراکنش افزایش یافته است.

این شاخص به عنوان معیاری از علاقه سرمایه‌گذاران و نهنگ‌های ثروتمند به خرید یک دارایی، عمل می‌کند. بنابراین، این افزایش ۲،۳۴۶ درصدی نشان می‌دهد که نهنگ‌ها نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در DOGE هستند. فعالان بازار همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشند که در طول روندهای صعودی، یک جهش بزرگ در تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها با اوج‌های محلی همزمان است و از این شاخص برای شناسایی تغییرات روند استفاده می‌شود.

dogecoin-to-the-moon-again
نمودار تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های DOGE.

همه این عوامل نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین آماده صعود است. اما برای این‌که این رالی صعودی آغاز شود، این ارز دیجیتال باید بتواند بر مقاومت ۰٫۱۲۴ دلاری غلبه کند. در مقابل، اگر دوج کوین موفق به غلبه بر این سطح مقاومتی نشود، ممکن است اصلاح‌ گسترده‌ای را تجربه کند که طی آن، احتمال سقوط قیمت این میم کوین تا ۰٫۰۸۵ دلار وجود دارد. اگر در این مرحله خرس‌ها کنترل بازار به دست بگیرند، قیمت دوج کوین می‌تواند سطح حمایتی ۰٫۰۶۳ دلار را مجدداً آزمایش کند که نشان‌دهنده سقوط ۴۶ درصدی از موقعیت فعلی است.

نوشته زمان درخشش دوج کوین رسیده است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.