کد خبر : 126712
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 8:41

زمان خرید شیبا و کاردانو فرا رسیده است؟!

زمان خرید شیبا و کاردانو فرا رسیده است؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل Santiment، با بررسی میانگین بازده معاملات در هفته‌های گذشته، رغبت به نگهداری یا فروش چندین آلت کوین مانند Shiba Inu و Cardano در حالت خنثی است. بنابراین این روزها را می‌توان فرصتی برای خرید رمزارز ADA و SHIB دانست. با توجه به میانگین بازده معاملات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل Santiment، با بررسی میانگین بازده معاملات در هفته‌های گذشته، رغبت به نگهداری یا فروش چندین آلت کوین مانند Shiba Inu و Cardano در حالت خنثی است. بنابراین این روزها را می‌توان فرصتی برای خرید رمزارز ADA و SHIB دانست.

با توجه به میانگین بازده معاملات کوتاه‌مدت و بلندمدت چندین آلت‌کوین در حالت خنثی به سر می‌برند. پس از هیجان‌های مختصری که در بازار به وجود آمد تعدادی از ارزهای دیجیتال هنوز با قیمت‌هایی کمتر از میانگین کوتاه‌مدت و بلندمدت قابل خرید هستند. برخی این رمزارزها عبارتند از: OMG ،1inch ،REN و WBTC.

شاخصMVRV نشان‌دهنده هیجان‌ها و ترس و طمع پیرامون یک دارایی در بازه‌های زمانی معین بوده و حرکت قیمت در آینده را تا حدی پیش‌بینی می‌کند.

حالت خنثی زمانی است که شاخص MVRV در حد وسط قرار دارد. -50٪ منطقه خطر یا ترس را نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تمایل به فروش رمزارز دارند و +50٪ نشان‌دهنده رغبت کاربران برای خرید ارز دیجیتال و طمع آن‌ها برای نگهداری دارایی است. ارزهای دیجیتالی که در منطقه ترس قرار دارند بیش از حد توزیع شده‌اند و باید مقدار آن‌ها در بازار کاهش پیدا کند.

تحلیل قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو اخیراً در محدوده معاملاتی معینی حبس شده است. تحلیلگران معتقدند که منطقه معاملاتی محدود با حجم کم معامله نشان‌دهنده فرصتی برای خرید و شروع حرکت صعودی نمودار قیمت است.

نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران کلان بازار ارزهای دیجیتال از این بازه‌های زمانی برای خرید رمزارزها استفاده می‌کنند. وب‌سایت U.Today گزارش داده است که یکی از نهنگ‌های اتریوم به نام Gimli 110 میلیارد توکن Shiba Inu به ارزش 3.62 میلیون دلار خریداری کرده است.

سیگنال‌های معاملاتی از تجزیه و تحلیل مجموعه IntotheBlock نیز نشان‌دهنده آینده‌ای سبز برای نمودار قیمت Shiba Inu است. در زمان انتشار این مطلب، SHIB به قیمت 0.000032 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 1.65 درصد کاهش یافته است.

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت Cardano در سپتامبر ۲۰۲۱ به 3.16 دلار رسید که بالاترین رکورد این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. بر خلاف انتظار قیمت این ارز دیجیتال پس از اعلام هارد فورک آلونزو به طور پیوسته کاهش پیدا کرد. کاهش مداوم قیمت باعث شد میانگین متحرک 50 روزه از میانگین متحرک 200 روزه کمتر شود. برخی از کارشناسان این موضوع را نشانه‌ای از ادامه روند نزولی بازار می‌دانند.

طبق بررسی IntoTheBlock سرمایه‌گذاران و گاو‌های نر در حال خرید کاردانو هستند و معتقدند نمودار قیمت این رمزارز به زودی مثبت خواهد شد. در زمان انتشار این مطلب، قیمت هر واحد کاردانو ۱.۳۳ دلار است که نسبت به 24 ساعت اندکی کاهش را تجربه کرده است.

نوشته زمان خرید شیبا و کاردانو فرا رسیده است؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.