کد خبر : 149500
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 9:47

زمان ثروتمند شدن با رمزارزها فرارسیده؟

زمان ثروتمند شدن با رمزارزها فرارسیده؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه به نظر می‌رسد زمان مناسب برای تبدیل شدن به یک میلیاردر ارز دیجیتال فرا رسیده است. به زودی شاهد خودنمایی میلیاردرهای کریپتو مانند ثروتمندان فناوری‌های قبلی خواهیم بود. اگر کریپتو بتواند مانند اینترنت پیشرفت کند، ارزش رمزارزها سر به فلک خواهد کشید. همان طور که با میلیاردهای قدیمی‌ها کنار آمدیم، باید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد زمان مناسب برای تبدیل شدن به یک میلیاردر ارز دیجیتال فرا رسیده است. به زودی شاهد خودنمایی میلیاردرهای کریپتو مانند ثروتمندان فناوری‌های قبلی خواهیم بود. اگر کریپتو بتواند مانند اینترنت پیشرفت کند، ارزش رمزارزها سر به فلک خواهد کشید. همان طور که با میلیاردهای قدیمی‌ها کنار آمدیم، باید خود را برای ظهور ثروتمندان جدید آماده کنیم. این روزها بسیاری برای سرمایه‌گذاری ثروتمند شدن در این حوزه وسوسه می‌شوند.

در حال حاضر سم بانکمن فرید (Sam Bankman Fried)، مدیرعامل FTX، و چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس، دو تن از اَبَرثروتمندان دنیای رمزارزها هستند. میزان ثروت آن‌ها با میلیاردهای دیگر حوزه‌ها رقابت می‌کند اما شاید این افراد اولین میلیاردرها از یک نسل جدید باشند.

حامیان بیت کوین معتقدند که در آینده‌ای نزدیک تعداد میلیاردرهای ارز دیجیتال به اندازه ثروتمندان فناوری فعلی خواهد بود.

شباهت کریپتو و اینترنت

سرویس مالی Wells Fargo اخیرا گزارشی منتشر کرد که به بررسی شباهت‌های کریپتو و اینترنت پرداخته بود. تکامل فناوری و بازار ارزهای دیجیتال از الگوی پیشرفت اینترنت در 20 سال گذشته پیروی می‌کند. ولز فارگو یک شرکت خدمات مالی چندملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد. دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت در سال ۲۰۲۰ حدود 1.955 میلیارد دلار بوده است.

دلیل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که باور کنیم رشد کاربران کریپتو بیشتر از انفجار کاربران اینترنت خواهد بود. تعداد کاربران اینترنت محدود است؛ زیرا نیاز به پرداخت هزینه برای خرید سخت‌افزار دارند. قطعات مانند گذشته فراوان و ارزان نیستند و کاربران جدید برای یادگیری نحوه استفاده از اینترنت به زمان نیاز دارند. با وجود تمام این چالش‌ها اما امروزه اینترنت مهمترین بستر ارتباطی و تعاملی است.

این روند یک الگوی قوی برای کریپتو ترسیم می‌کند تا حتی سریع‌تر از اینترنت به سمت گسترش و همه‌گیر شدن پیش برود. تصور کنید اگر تعداد کاربران کریپتو مانند اینترنت به ۵ میلیارد نفر برسد، قیمت بیت کوین (و دیگر آلت کوین‌ها) در سال‌های پیش رو چه مقدار خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که اگر امروز مقدار کمی بیت کوین خریداری کنید شاید تا ۱۰ سال آینده تبدیل به یک میلیونر شوید.

از طرفی باید اعتراف کرد که اگر رونق شرکت‌های فناوری روند هیجانی داشته و قیمت آن‌ها حباب بوده باشد، باید انتظار کاهش قیمت و شکست دنیای کریپتو را نیز داشت.

منحنی رشد S الگویی از رشد را نشان می‌دهد که در ابتدا افزایش ارزش دارایی شتاب می‌گیرد و سپس کند می‌شود. در نهایت ممکن است قیمت دارایی روندی کاهشی را در پیش خواهد گیرد.

زمان ثروتمند شدن با رمزارزها فرارسیده!

کارل اسپکلر ، فعال حوزه تکنولوژی، پس از مقایسه کریپتو با سایر فناوری‌ها و بازارها، معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال در نقطه شروع الگوی S است. او کریپتو را به فناوری‌هایی همچون تلویزیون، خودرو، تلفن، رادیو و اینترنت تشبیه کرد.

ارزش واقعی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال همیشه مورد بحث و مناقشه قرار داشته است. در حالی که بحث و جدل‌ها در این مورد همچنان ادامه دارد، قیمت بیت کوین اکنون چند صد برابر رشد کرده است و ممکن است در سال آینده یک صفر دیگر به انتهای آن اضافه شود.

نوشته زمان ثروتمند شدن با رمزارزها فرارسیده؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.