کد خبر : 103689
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 11:56

رکورد‌شکنی و رشد سریع و بی‌سابقه صرافی dydx!

رکورد‌شکنی و رشد سریع و بی‌سابقه صرافی dydx!

زمان مطالعه: 2 دقیقه DYDX به بالاترین قیمت خود یعنی 22 دلار رسیده است و حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز آن در 24 ساعت گذشته حتی از صرافی Coinbase فراتر رفته است. یکی از مشهورترین صرافی‌های غیرمتمرکز، dYdX، به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است؛ زیرا حجم کل معاملات در یک دوره 24 ساعته از بزرگترین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

DYDX به بالاترین قیمت خود یعنی 22 دلار رسیده است و حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز آن در 24 ساعت گذشته حتی از صرافی Coinbase فراتر رفته است.

یکی از مشهورترین صرافی‌های غیرمتمرکز، dYdX، به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است؛ زیرا حجم کل معاملات در یک دوره 24 ساعته از بزرگترین صرافی متمرکز در ایالات متحده یعنی Coinbase فراتر رفته است.

صرافی dYdX از Coinbase پیشی گرفت

صرافی dYdX روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این صرافی یک DEX است که انواع معامله چه اسپات، فیوچرز و مارجین و همچنین وام و وام‌گیری را پشتیبانی می‌کند. اگرچه چند سال قبل راه‌اندازی شده، اما حجم معاملات آن از اواسط سال 2021 افزایش یافته است. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که حجم معاملات این پلتفرم در ماه آوریل و می امسال حدود 25 میلیون دلار بوده است.

این صرافی طی چند ماه گذشته به سرعت شروع به رشد کرد و در 24 ساعت گذشته به اوج خود رسید. اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه در این بازه زمانی به 6.5 میلیارد دلار رسیده است.

بزرگترین صرافی متمرکز آمریکا Coinbase کمی بیش از 3 میلیارد دلار حجم معاملات داشت. CryptoCom و Huobi نیز پشت سر صرافی dYdX قرار دارند، فقط صرافی بایننس با 23 میلیارد دلار اعداد بالاتری دارد.

آنتونیو جولیانو (Antonio Juliano)، بنیانگذار dYdX و کارمند سابق Coinbase، در حساب توییتر خود این نقطه عطف را بیان کرد.dYdX Trading Volume Surpasses Coinbase

شایان ذکر است که توکن بومی DYDX نیز از نظر ارزش دلار نیز افزایش یافته است. مشابه بسیاری از توکن‌های مربوط به DeFi، قیمت توکن DYDX با 30 درصد افزایش به 22 دلار رسیده است و حتی چند ساعت پیش به بالاترین حد خود در تاریخ رسیده است.

آیا همه چیز زیر سر چین است؟

بیشترین نظریه مورد بحث در بین جامعه ارزهای دیجیتال پشت این افزایش ناگهانی حجم معاملات و قیمت‌ها مربوط به چین است. همانطور که در اواخر هفته گذشته گزارش شد، پرجمعیت‌ترین کشور جهان تمام فعالیت‌های تجاری در حوزه رمزارز‌ها را در داخل مرزهای خود را ممنوع کرد.

نوشته رکورد‌شکنی و رشد سریع و بی‌سابقه صرافی dydx! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.