کد خبر : 106824
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 7:31

رکوردشکنی تاریخی فلوکی در پی توییت ایلان ماسک!

رکوردشکنی تاریخی فلوکی در پی توییت ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توییت اخیر ایلان ماسک (Elon Musk) در مورد وایکینگ‌ها و ماه باعث رشد بیش از ۵۰ درصدی و رکوردشکنی ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) شده است. ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و رئیس ساختگی هیئت مدیره دوج کوین، اخیرا به رشد قابل‌توجه یکی دیگر از میم کوین‌ها کمک کرده است:

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توییت اخیر ایلان ماسک (Elon Musk) در مورد وایکینگ‌ها و ماه باعث رشد بیش از ۵۰ درصدی و رکوردشکنی ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) شده است.

ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و رئیس ساختگی هیئت مدیره دوج کوین، اخیرا به رشد قابل‌توجه یکی دیگر از میم کوین‌ها کمک کرده است: فلوکی اینو (FLOKI).

روز گذشته، ماسک توییتی منتشر کرد مبنی بر این‌که وایکینگ‌ها اولین کسانی بودند که به ماه رسیدند؛ چراکه در ماموریت فضایی ایالات ‌متحده، بقایای یک کشتی وایکینگ در قمر طبیعی زمین پیدا شده است.

elon-musks-tweet-pushes-floki-inu-up-50
تصویر توییت‌شده توسط ایلان ماسک.

اعضای جامعه کریپتو این موضوع را به فلوکی – یک سازنده کشتی در سریال محبوب وایکینگ‌ها – ارتباط دادند. در نتیجه، قیمت ارز دیجیتال هم‌نام این شخصیت در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت و توانست اوج تاریخی خود را در ۰٫۰۰۰۴ دلار به ثبت برساند.

elon-musks-tweet-pushes-floki-inu-up-50
نمودار کندل یک ساعته قیمت میم کوین فلوکی (FLOKI).

ماسک پیش‌تر با توییت‌های خود موجب پامپ قیمت دوج کوین شده بود. او اغلب در مورد شیبا اینو هم توییت می‌کند و SHIB نیز از توییت‌های او شتاب می‌گیرد. در این میان، این واقعیت که توله سگ شیبا اینو ماسک فلوکی نام دارد، به این کوین هم اجازه می‌دهد تا با پست‌های توییتر او رشد کند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در حال حاضر، ارزش FLOKI بیشتر از SHIB است؛ چراکه این کوین‌ها به ترتیب با قیمت ۰٫۰۰۰۳۵ دلار و ۰٫۰۰۰۰۵ دلار معامله می‌شوند.

نوشته رکوردشکنی تاریخی فلوکی در پی توییت ایلان ماسک! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.