کد خبر : 130239
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 12:03

روش شرکت در عرضه اولیه‌های صرافی بایننس!

روش شرکت در عرضه اولیه‌های صرافی بایننس!

زمان مطالعه: 3 دقیقه علی‌رغم نزولی بودن بازار کریپتو در هفته‌های اخیر، بخش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. به‌طوری‌که این بازار فقط در این هفته بیش از ۵۱۲ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش آن به ۱۴ میلیارد دلار رسید. این اکوسیستم خاص نه‌تنها به رشد خود ادامه می‌دهد،

زمان مطالعه: 3 دقیقه

علی‌رغم نزولی بودن بازار کریپتو در هفته‌های اخیر، بخش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. به‌طوری‌که این بازار فقط در این هفته بیش از ۵۱۲ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش آن به ۱۴ میلیارد دلار رسید.

این اکوسیستم خاص نه‌تنها به رشد خود ادامه می‌دهد، بلکه با ترکیب با بخش‌های دیگر مانند بازی و هنر نیز در حال تکامل است. همه این عوامل نه‌تنها باعث جذب کاربران جدید شده، بلکه کاربران قدیمی را نیز شامل می‌شود. این امر به‌طور ناخواسته رقابت شدیدی را ایجاد کرده که در آن، تنها تعداد کمی از کاربران از این بازار بهره می‌برند.

بایننس، یک شرکت پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین، در تلاش برای اطمینان از مشارکت همه علاقه‌مندان به اکوسیستم NFT، مکانیزم جدیدی را معرفی کرده که مسیر را برای مشارکت عادلانه هموار می‌کند.

لازم به ذکر است که بازار NFT این صرافی از زمان راه‌اندازی، همیشه در بین برترین‌ها بوده و راه‌های مختلفی را برای پشتیبانی از این بخش و همچنین، تقویت آن ارائه کرده است.

به گفته بایننس، از آن‌جایی که توکن‌های NFT روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، شانس خرید آنها هم رفته‌رفته کمتر می‌شود. به همین دلیل، این صرافی اخیراً از «مکانیسم اشتراک» در پلتفرم NFT خود رونمایی کرده است. «مکانیسم اشتراک» راه جدیدی برای مشارکت در بازار NFTها است که تضمین می‌کند سیستم برای همه شرکت‌کنندگان عادلانه بوده و همه کاربران از فرصت برابر برای مشارکت در فروش‌های اولیه در بازار NFT بایننس برخوردارند. این مکانیسم برای تمام توکن‌های NFT جدید و نسخه‌های انحصاری ارائه‌شده در بازار NFT بایننس به کار گرفته می‌شود.

مکانیسم اشتراک بایننس چهار مرحله دارد که شامل «آماده‌سازی، اشتراک، محاسبه و توزیع» است.

در مرحله اول (آماده‌سازی)، کاربران باید مقدار مشخصی بایننس کوین (BNB) را برای شرکت در فروش اولیه NFT تهیه کنند. البته یکی از شروط اصلی این مکانیسم، آن است که این BNBها باید برای مدت زمان مشخصی هولد شده باشند.

در مرحله دوم (اشتراک)، بلیط‌های مشارکت میان کاربران توزیع می‌شوند. این بلیط‌ها «محدودیت خرید برای هر کاربر» را مشخص می‌کنند که توسط سازندگان آن NFT تعیین شده است. در حالت کلی، داشتن بلیط‌های مشارکت بیشتر، شانس کاربر را برای امکان خرید NFT افزایش می‌دهد.

پس از تکمیل این مرحله، الگوریتم منحصربه‌فرد بایننس برای انتخاب برنده نهایی فروش اولیه NFT به روشی عادلانه و تصادفی تنظیم می‌شود. کاربر برنده یک بلیط برای خرید NFT دریافت می‌کند و هزینه آن از BNBهای قفل‌شده او کسر می‌شود. پس از آن، NFT خریداری‌شده در حساب کاربر برنده قابل‌دسترسی خواهد بود.

در حالی که کاربر برنده، توکن NFT را خریداری کرده است، او می‌تواند این توکن را برای فروش گذاشته و سایر شرکت‌کنندگان هنوز هم شانس زیادی برای خرید آن در بازار ثانویه دارند. پس از اتمام فروش، BNBهای قفل‌شده کاربران به طور خودکار به کیف پول‌های آنها بازگردانده می‌شوند.

همه اینها به کاربران این فرصت را می‌دهد تا تحت شرایطی عادلانه در فروش‌های اولیه NFT شرکت کنند.

نوشته روش شرکت در عرضه اولیه‌های صرافی بایننس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.