کد خبر : 103364
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 10:02

روزانه بیش از ۱۰ رمزارز جدید به بازار اضافه می‌شود!

روزانه بیش از ۱۰ رمزارز جدید به بازار اضافه می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های جدید نشان می‌دهد که علاقه شرکت‌ها و موسسات بزرگ به صنعت ارزهای دیجیتال به جایی رسیده که در 12 ماه گذشته نزدیک به 5000 توکن جدید ایجاد شده است یعنی به طور متوسط روزانه بیش از 10 رمزارز جدید به بازار وارد شده است. رونق رمزارز‌ها در سال 2021 همان‌طور که

زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های جدید نشان می‌دهد که علاقه شرکت‌ها و موسسات بزرگ به صنعت ارزهای دیجیتال به جایی رسیده که در 12 ماه گذشته نزدیک به 5000 توکن جدید ایجاد شده است یعنی به طور متوسط روزانه بیش از 10 رمزارز جدید به بازار وارد شده است.

رونق رمزارز‌ها در سال 2021

همان‌طور که در صفحه اصلی کوین مارکت کپ مشاهده می‌شود، تعداد رمزارزهای لیست شده از 12000 عبور کرده است. اگر این رقم را با تعداد 7100 کوین ثبت شده توسط این سایت در سپتامبر سال گذشته مقایسه کنیم به این معنی است که حداقل 4900 دارایی دیجیتالی جدید تنها در 12 ماه گذشته ایجاد شده است.

این مسئله نشان دهنده بزرگترین افزایش در تعداد رمزارزها از زمان شروع بیت کوین است. در این مدت، حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال به بیش از 2 تریلیون دلار رسیده است.

علاقه به ایجاد ارزهای دیجیتال تا حد زیادی ناشی از افزایش قیمت بیت کوین در سال گذشته و همچنین افزایش مشارکت نهادها در این فضا است.

از آنجا که نام‌های معروفی مانند ایلان ماسک و جک دورسی از این صنعت حمایت می‌کنند، سایر توسعه‌دهندگان را نیز ترغیب می‌کند تا روی ارزهای دیجیتال خود کار کنند تا از این بازار عقب نمانند و از پتانسیل‌های این بازار جدید استفاده کنند.

علاوه بر این، ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی برای محافظت در برابر تورم، به ویژه در بحران اقتصادی ایجاد شده توسط همه‌گیری کرونا ویروس، توجه زیادی را به خود جلب کردند. در حالی که سپتامبر 2020 شاهد سقوط بازارهای سهام بودیم، ارزهای دیجیتال عمدتا ارزش خود را حفظ کردند. هر چند ارزهای دیجیتال هم تحت تاثیر شوک همه‌گیری کرونا با یک ریزش شدید روبرو شدند اما به سرعت توانستند خود را بازیابی کرده و به رشد خود ادامه دهند.

آیا این موضوع نکته مثبت برای بازار رمزارز‌هاست؟

افزایش علاقه و توسعه فناوری برای رشد صنعت رمزارزها بسیار مهم است، اما این تعداد رو به رشد و با این سرعت زیاد ممکن است برای بازار رمزارز‌ها مضر یا حتی خطرناک باشد.

زیرا این تعداد زیاد توکن و رمزارز مختلف فضای بازار ارزهای دیجیتال را بسیار مبهم می‌کند و در این میان ممکن است ارزهای کلاهبرداری و اسکم زیادی هم وارد بازار شوند که شناسایی آنها مشکل است و این نوع از رمزارز‌ها می‌توانند به اعتبار بازار ارزهای دیجیتال لطمه بزنند.

نوشته روزانه بیش از ۱۰ رمزارز جدید به بازار اضافه می‌شود! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.