کد خبر : 217495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 7:46
دیدگاه‌ها برای رمزارزهای بازی در حال درخشش‌! کدام توکن‌ها در هفته گذشته عملکرد بهتری داشتند؟ بسته هستند

رمزارزهای بازی در حال درخشش‌! کدام توکن‌ها در هفته گذشته عملکرد بهتری داشتند؟

رمزارزهای بازی در حال درخشش‌! کدام توکن‌ها در هفته گذشته عملکرد بهتری داشتند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه طی هفته گذشته، قیمت توکن‌های گیم‌فای (GameFi) به صورت چشمگیری افزایش یافت. از جمله توکن‌های گیم‌فای با عملکرد مطلوب می‌توان به ایموتبل ایکس (Immutable X)، بیم (Beam)، گالا (Gala) و مولتی‌ورس‌ایکس (MultiversX) اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. ایموتبل ایکس ایموتبل ایکس (IMX) یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

طی هفته گذشته، قیمت توکن‌های گیم‌فای (GameFi) به صورت چشمگیری افزایش یافت. از جمله توکن‌های گیم‌فای با عملکرد مطلوب می‌توان به ایموتبل ایکس (Immutable X)، بیم (Beam)، گالا (Gala) و مولتی‌ورس‌ایکس (MultiversX) اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ایموتبل ایکس

ایموتبل ایکس (IMX) یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که بر بستر اتریوم اجرا می‌شود. این پروتکل، امکان ساخت و فروش آسان ان‌اف‌تی‌ها را با امنیت بالا ارائه می‌کند. ایموتبل ایکس از رول‌آپ دانش صفر (Zero-Knowledge Rollup) برای دستیابی به مقیاس‌پذیری استفاده می‌نماید. دفتر سفارش جهانی ایموتبل ایکس می‌تواند حجم معاملات و نقدینگی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

قیمت توکن IMX طی هفت روز گذشته با رشدی ۲۴.۵ درصدی به ۲.۳۸ دلار رسیده است. در حال حاضر، قیمت این توکن با سقف سالانه خود (۳.۶ دلار) فاصله دارد که نشان‌دهنده یک فرصت خوب سرمایه‌گذاری است.

بیم

بیم یک ارز دیجیتال متمرکز بر حفظ حریم خصوصی است که از قراردادهای هوشمند برای انتقال دارایی‌ها و پردازش تراکنش‌ها استفاده می‌کند. در این شبکه، از دو فناوری بلاکچینی LelantusMW و Mimblewimble برای تضمین حفظ هویت کاربر، موجودی آدرس و ناشناس بودن تراکنش‌ها استفاده می‌شود.

قیمت این توکن طی هفت روز گذشته حدود ۸ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۲۹۹۹ دلار رسیده است. این افزایش قیمت در پی افزایش تقاضا به وجود آمده است، اما قیمت ممکن است در آینده‌ای نزدیک به دلیل فروش دارایی توسط معامله‌گرانی که قصد برداشت سود خود را دارند، اندکی کاهش یابد.

گالا

در اکوسیستم گالا گیمز (Gala Games)، توکن گالا (GALA) یک توکن کاربردی است که می‌توان آن را از طریق شبکه اتریوم با توکن‌های دیگر مبادله کرد. گالا گیمز بازی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که در آنها، کاربران می‌توانند از NFTها برای به دست آوردن مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی استفاده نمایند. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در بخش بازی‌های درآمدزا (play to earn) شناخته می‌شود.

بر اساس وبسایت رسمی شرکت، در حال حاضر بیش از ۱.۳ میلیون عضو فعال ماهانه در این پلتفرم در حال فعالیت هستند. قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد و طی هفته گذشته ۲۲.۵ درصد افزایش پیدا کرده و در حال حاضر به ۰.۰۵۰۹۵ دلار رسیده است.

مولتی‌ورس‌‌ایکس

بلاک‌چین مولتی‌ورس‌ایکس از فناوری شاردینگ برای ارائه مقیاس‌پذیری کامل استفاده می‌کند. این پروژه خود را یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز، مبتنی بر دارایی‌‌های واقعی و فناوری متاورس برای نسل جدید اینترنت معرفی کرده است.

مشارکت‌ها و همکاری‌های استراتژیک مولتی‌ورس‌ایکس با سایر راه‌حل‌ها و پلتفرم‌ها به موفقیت آن کمک شایانی کرده است. این مشارکت‌ها نه تنها اکوسیستم را تقویت می‌کنند، بلکه دامنه دسترسی مولتی‌ورس‌ایکس را نیز گسترش می‌دهند و فرصت‌های جدیدی را برای پیشرفت و بهبود ایجاد می‌نمایند. قیمت این توکن طی هفت روز گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رمزارزهای بازی در حال درخشش‌! کدام توکن‌ها در هفته گذشته عملکرد بهتری داشتند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.