کد خبر : 126074
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 9:31

رقیب شیبا به بازار آمد!

رقیب شیبا به بازار آمد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه رقابت شیبا اینو و توکن FTX در کیف‌پول نهنگ‌ها در حال حاضر رقابت سختی بین شیبا اینو (Shiba Inu) و توکن FTX شکل گرفته است. با توجه به موجودی کیف پول‌ نهنگ‌های اتریومی و پس از کاهش دامیننس شیبا اینو در سه ماهه اخیر‌، حالا این میم کوین به دومین دارایی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رقابت شیبا اینو و توکن FTX در کیف‌پول نهنگ‌ها

در حال حاضر رقابت سختی بین شیبا اینو (Shiba Inu) و توکن FTX شکل گرفته است. با توجه به موجودی کیف پول‌ نهنگ‌های اتریومی و پس از کاهش دامیننس شیبا اینو در سه ماهه اخیر‌، حالا این میم کوین به دومین دارایی محبوب در کیف پول‌ نهنگ‌های اتریومی تبدیل شده است.

رقابت با توکن FTX شروع شده است

علی‌رغم اینکه ضریب دامیننس شیبا اینو پیش‌تر به 5٪ کاهش یافته بود، همچنان جزو محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها به شمار می‌رفت و فاصله قابل توجهی با دومین میم کوین محبوب داشت. اما پس از توزیع مجدد دارایی‌ها، دامیننس توکن FTX در کیف پول نهنگ‌ها تا 11 درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این مطلب شیبا اینو جایگاه خود به عنوان اولین و مهمترین دارایی در کیف پول نهنگ‌های اتریومی را از دست داده و میزان دارایی شیبای نهنگ‌ها به 1.4 میلیارد دلار کاهش یافته است.

همچنین فروش حدود 250 میلیون دلار توکن SHIB نیز از دلایل دیگر کاهش ارزش این رمزارز بود. تاثیر این موضوع به گونه‌ای است که برخی آن را دلیل اصلی از دست دادن جایگاه محبوب‌ترین توکن، در میان نهنگ‌های اتریوم می‌دانند.

از سوی دیگر، ارزش توکن FTX افزایش پیدا کرده؛ اخیراً نهنگ‌های اتریومی 100 میلیون دلار توکن اف‌تی‌ایکس به موجودی خود اضافه کرده‌اند و این موضوع ارزش کل سرمایه‌گذاری آن‌ها را به 1.5 میلیارد دلار رسانده است.

نهنگ‌ها دوباره آماده شکار می‌شوند

با توجه به داده‌های WhaleStats از فعالیت نهنگ‌های بازار، به نظر می‌رسد این سرمایه‌گذاران توزیع مجدد منابع مالی خود بین توکن‌های مختلف را شروع کرده‌اند. همچنین معاملات نهنگ‌ها نشان می‌دهد که میزان استیبل کوین‌های موجود در سبد آنها حدود 9 درصد کاهش یافته است.

طی هفته‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال نوسانات نسبتاً کمی را تجربه کرده است. با توجه به این موضوع سرمایه‌گذاران این حوزه قصد دارند دارایی‌های خود را با میانگین قیمتی بهتری افزایش دهند و سود بیشتری را از آن خود کنند. با بررسی تراکنش‌های انجام شده به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها توکن‌های FTX ،BEST و GALA را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند. شیبا اینو اما، بخشی از سهم خود در کیف پول نهنگ‌ها را از دست داده است.

نوشته رقیب شیبا به بازار آمد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.