کد خبر : 140555
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 12:46

رقابت طرفداران بیبی دوج و شیبا

رقابت طرفداران بیبی دوج و شیبا

زمان مطالعه: 2 دقیقه تعداد هولدرهای بیبی دوج کوین رکوردی تاریخی را ثبت کرده است. با وجود کاهش 15 درصدی قیمت این رمزارز جوان اما طرفدارانش روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. سرویس تحلیل داده WhaleStats گزارش داده که جامعه BabyDoge رکوردی دیگر ثبت کرده است؛ تعداد کیف پول‌هایی که دارای این ارز دیجیتال هستند به بالاترین حد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد هولدرهای بیبی دوج کوین رکوردی تاریخی را ثبت کرده است. با وجود کاهش 15 درصدی قیمت این رمزارز جوان اما طرفدارانش روزبه‌روز بیشتر می‌شوند.

سرویس تحلیل داده WhaleStats گزارش داده که جامعه BabyDoge رکوردی دیگر ثبت کرده است؛ تعداد کیف پول‌هایی که دارای این ارز دیجیتال هستند به بالاترین حد خود یعنی 1,325,042 رسیده است.

جهش قبلی در تاریخ ۱۵ ژانویه ثبت شده بود. در این روز ثبت رکورد 1,205,517 هولدر BabyDoge توسط خبرگزاری U.Today اعلام شد. جامعه این میم کوین به سرعت در حال رشد است؛ زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری در حال ذخیره‌‌سازی بیبی دوج هستند.

بدین ترتیب BabyDoge توانسته از این حیث از رمزارز Shiba Inu پیشی بگیرد. تعداد هولدرهای شیبا اینو تا 23 ژانویه به 1,155,141 رسیده است. این اتفاق در حالی رخ داده که قیمت توکن SHIB از BabyDoge بیشتر است و شیبا رمزارز قدیمی‌تری محسوب می‌شود. علاوه بر این، شیبا اینو در بسیاری از صرافی‌های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال فهرست شده است؛ اتفاقی که هنوز برای بیبی دوج کوین یک آرزو محسوب می‌شود.

گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد 952,152,167,365,039 توکن بیبی دوج کوین توسط بزرگترین نهنگ‌های BNB ذخیره شده است. این حجم توکن حدود 4,137,865 دلار ارزش دارد.

در 23 ژانویه، بیبی دوج کوین در لیست 10 توکن محبوب نهنگ‌ها قرار گرفت. این گزارش با بررسی تراکنش‌های هزار نهنگ برتر بازار منتشر شده بود. البته پس از گذشت یک روز BabyDoge جایگاهش را از دست داد.

در زمان انتشار این خبر، هر واحد BabyDoge با قیمت 0.000000003987 دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته 15.53 درصد کاهش داشته است.

نوشته رقابت طرفداران بیبی دوج و شیبا اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.