کد خبر : 102596
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 9:23

رشد ۹ برابری بازی بلاکچینی اسپلینترلند!

رشد ۹ برابری بازی بلاکچینی اسپلینترلند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه یک بازی کارت بلاکچینی طی دو ماه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است، این بازی از مزیت‌های ارزهای دیجیتال و NFT استفاده کرده تا بازیکنان را به بازی ترغیب کند. بازی کارت‌های معامله NFT به نام اسپلینترلند (Splinterlands) اخیراً بر اساس تعداد کاربران روزانه به پربازدیدترین بازی بلاکچین در بازار تبدیل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک بازی کارت بلاکچینی طی دو ماه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است، این بازی از مزیت‌های ارزهای دیجیتال و NFT استفاده کرده تا بازیکنان را به بازی ترغیب کند.

بازی کارت‌های معامله NFT به نام اسپلینترلند (Splinterlands) اخیراً بر اساس تعداد کاربران روزانه به پربازدیدترین بازی بلاکچین در بازار تبدیل شده است.

رشد نمایی اسپلینترلند (Splinterlands)

داده‌های DappRadar تأیید می‌کند که Splinterlands از 260 هزار کاربر فعال روزانه فراتر رفته است. این بیشتر از تعداد بازیکنان metaverse Alien Worlds است، که در زمان نگارش فقط 250 هزار کاربر دارد.

با توجه به اعداد و ارقام، ظهور Splinterlands در بالای بازی‌های بلاکچینی یک پیشرفت خیلی سریع برای این بازی بوده است. تا ماه گذشته تعداد کاربران روزانه آن فقط 90 هزار بازیکن بود یعنی کمتر از نصف کاربران امروز آن و حتی در ماه جولای این بازی کمتر از 10 هزار کاربر داشت.Splinterlands-Most-Played-game

دکتر جسی ریچ (Jesse Reich)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Splinterlands، از پیشرفت اخیر این بازی بسیار شگفت‌زده است. او در مورد این پروژه گفته است که:

این یک سفر استثنایی برای ماست که یک جامعه با 800 هزار حساب کاربری ثبت شده ساخته‌ایم. ما با Splinterlands غذا می‌خوریم، می‌خوابیم و تنفس می‌کنیم و مدام در این فکر هستیم که چگونه به جامعه خود کمک بیشتری کنیم.

اسپلینترلند ( Splinterlands) یک بازی کارت معامله مبتنی بر بلاکچین است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از کارت‌های مبتنی بر NFT بازی و معامله کنند، همچنین هنگام بازی، رمزارز اصلی بازی معروف به “Crystals Dark Energy” را بدست می‌آورند.

چرا اسپلینترلند (Splinterlands) به سرعت رشد کرده است؟

رشد اسپلینترلند به طور کلی منعکس کننده رشد صنعت NFT است که از سال گذشته رونق گرفته است. به ویژه در ماه آگوست که حجم معاملات بازار NFT از 500 میلیون دلار در روز فراتر رفت. به همین ترتیب، Splinterlands شاهد رشد نه برابری از ماه جولای تا آگوست به عنوان یک بازی بسیار وابسته به NFT‌ها بود.

نوشته رشد ۹ برابری بازی بلاکچینی اسپلینترلند! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.