کد خبر : 145676
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 10:11

رشد ۷۵ درصدی توکن متاورس دیسنترالند

رشد ۷۵ درصدی توکن متاورس دیسنترالند

زمان مطالعه: 2 دقیقه تاثیر تکنولوژی بلاک‌چین بر انقلاب دیجیتالی کنونی را نمی‌توان انکار کرد! تکنولوژی بلاک‌چین و متاورس با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهند و هر روز مخاطبان بیشتری را به اکوسیستم خود جذب می‌کنند. دیسنترالند (Decentraland) یکی از پروژه‌های موفق و جذاب دنیای متاورس است. این پروژه سعی در ایجاد یک دنیای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاثیر تکنولوژی بلاک‌چین بر انقلاب دیجیتالی کنونی را نمی‌توان انکار کرد! تکنولوژی بلاک‌چین و متاورس با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهند و هر روز مخاطبان بیشتری را به اکوسیستم خود جذب می‌کنند.

دیسنترالند (Decentraland) یکی از پروژه‌های موفق و جذاب دنیای متاورس است. این پروژه سعی در ایجاد یک دنیای مجازی دارد و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است.

از دیسنترالند می‌توان به عنوان یک نمونه‌ی موفق تلفیق دو تکنولوژی بلاک‌چین و متاورس نام برد.

براساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) و تریدینگ ویو (TradingView)، توکن پروژه دیسنترالند یعنی همان مانا، در طی 2 هفته گذشته حدود 75 درصد رشد کرده است!

ناگفته نماند که این رشد قیمتی درحالی صورت گرفته است که بازار رمزارزها در روندی نزولی قرار داشته است.

یکی از عوامل موفقیت پروژه دیسنترالند، ارائه مفهوم مالکیت مجازی است. در دنیای مجازی دیسنترالند، هرچه که بسازید برای خودتان است!

البته نباید تاثیر تکنولوژی توکن‌های غیرمثلی را دسته کم گرفت، تمام این تکنولوژی‌ها اعم از بلاک‌چین، NFT و متاورس مانند تکه‌های پازلی هستند که در حال ترسیم و به تحقق رساندن یک دنیای دیجیتال هستند.

یکی دیگر از عوامل موفقیت پروژه‌های متاورسی مانند Decentraland پذیرش آن‌ها توسط اینفلوئنسر‌های و افراد مشهور و تاثیرگذار است!

امروزه اشخاص و شرکت‌های مطرح زیادی به دنبال رقابت برای کسب جایگاه برتر در حوزه متاورس هستند! از معروف‌‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه متاورس می‌توان به متا (Meta) یا همان فیسبوک (FaceBook) سابق، گوگل (Google) و حتی اپل (Apple) اشاره کرد که همگی به تازگی به این حوزه پیوسته‌اند.

این شرکت‌ها با قدرت درحال کار بر روی دنیای مجازی یا همان متاورس (Metaverse) هستند و تاکنون به موفقیت‌هایی نیز رسیده‌اند. اما باید این نکته را مد نظر قرار داد که هنوز تا رسیدن به دنیای مجازی ایده‌آل، فاصله داریم.

با توجه به داده‌های مختلف و نظر تحلیل‌گران مطرح، می‌توان آینده مانا را صعودی ترسیم کرد! روند صعودی مانا بعد از مدت‌ها ریزش قیمتی از 22 ژانویه شروع شد و به‌نظر می‌رسد که تا مدتی نیز ادامه دار باشد.

نوشته رشد ۷۵ درصدی توکن متاورس دیسنترالند اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.