کد خبر : 112590
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 8:14

رشد قیمت رمزارز هدرا، وقتی بین‌المللی شود!

رشد قیمت رمزارز هدرا، وقتی بین‌المللی شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بانک شینهان (Shinhan) کره جنوبی و پروژه هدرا هش‌گراف (Hedera Hashgraph) یک اثبات مفهومی جدید را تکمیل کرده‌اند که برای ارسال حواله‌های بین‌المللی با استفاده از استیبل کوین‌ها و از طریق شبکه هدرا طراحی شده است. طبق گزارش‌ها، این اثبات مفهومی جدید می‌‌تواند وجوه بین‌المللی را در عرض چند ثانیه و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک شینهان (Shinhan) کره جنوبی و پروژه هدرا هش‌گراف (Hedera Hashgraph) یک اثبات مفهومی جدید را تکمیل کرده‌اند که برای ارسال حواله‌های بین‌المللی با استفاده از استیبل کوین‌ها و از طریق شبکه هدرا طراحی شده است.

طبق گزارش‌ها، این اثبات مفهومی جدید می‌‌تواند وجوه بین‌المللی را در عرض چند ثانیه و با کارمزدی کمتر از یک سنت، بر بستر شبکه هدرا ارسال کند.

هدرا ادعا می‌کند که میانگین کارمزد هر تراکنش در شبکه‌اش ۰٫۰۰۰۱ دلار بوده و میانگین زمان انجام تراکنش‌ها نیز ۳ الی ۵ ثانیه است که هر دو پیشرفت‌ چشمگیری در مقایسه با آن‌چه که در حال حاضر توسط حواله‌های سنتی در دسترس است، دارند. در عین حال، تراکنش‌های انجام‌شده با استفاده از استیبل کوین‌‌ها در شبکه هدرا، قابل‌ردیابی نیز خواهند بود.

هدرا هش‌گراف یک شبکه مبتنی بر فناوری دفترکل توزیع‌شده (DLT) و الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام و همچنین، با امنیت بالا است. این اثبات مفهومی جدید که در واقع اثباتی برای عملی بودن یک روش یا ایده خاص است، از سرویس توکن هدرا (HTS) و سرویس اجماع هدرا (HCS) استفاده می‌کند.

در همین حال، بانک شینهان نیز برای مشارکت در این پروژه در حال برنامه‌ریزی برای ضرب استیبل کوینی با پشتوانه وون کره (KRW) است، در حالی که بانک‌های همکار بین‌المللی که قرار است در این آزمایش شرکت کنند، استیبل کوین‌هایی با پشتوانه ارز محلی خود صادر خواهند کرد. مشتریان بانکی که استیبل کوین‌های با پشتوانه KRW را دریافت می‌کنند، می‌توانند آنها را برای استیبل کوین‌های با پشتوانه ارزهای محلی – که قابل‌مبادله با ارزهای فیات محلی هستند – بازخرید کنند.

کاهش هزینه‌های ارسال حواله‌های بین‌المللی یک کاربرد مناسب برای بلاکچین است. بر اساس داده‌های موجود، میانگین جهانی کارمزد ارسال برون‌مرزی ۲۰۰ دلار از طریق بانک‌های سنتی، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی حدود ۶٫۵۱ درصد (۱۳٫۰۲ دلار) بوده است. پیش‌بینی می‌شود که با استفاده از فناوری بلاکچین، این رقم تا سال ۲۰۳۰ به ۳ درصد (۶ دلار) کاهش یابد.

توکن بومی شبکه هدرا (HBAR)، به شدت به اخبار منتشرشده واکنش مثبت نشان داده و در ۱۲ ساعت گذشته، حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

نوشته رشد قیمت رمزارز هدرا، وقتی بین‌المللی شود! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.