کد خبر : 93307
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 14:49

رشد قابل‌توجه شیبا اینو و چیلیز پس از لیست شدن در صرافی کوین بیس پرو!

رشد قابل‌توجه شیبا اینو و چیلیز پس از لیست شدن در صرافی کوین بیس پرو!

زمان مطالعه: 2 دقیقهروز چهارشنبه ۱۶ ژوئن، قیمت توکن‌های شیبا اینو (SHIB) و چیلیز (CHZ) پس از انتشار خبر لیست شدن آنها در صرافی کوین بیس پرو (Coinbase Pro) به ترتیب ۳۳ و ۲۶ درصد افزایش یافت. سپرده‌گذاری شیبا اینو و چیلیز به همراه کیپ نتورک (KEEP) روز سه‌شنبه ۱۵ ژوئن در کوین بیس پرو

زمان مطالعه: 2 دقیقهروز چهارشنبه ۱۶ ژوئن، قیمت توکن‌های شیبا اینو (SHIB) و چیلیز (CHZ) پس از انتشار خبر لیست شدن آنها در صرافی کوین بیس پرو (Coinbase Pro) به ترتیب ۳۳ و ۲۶ درصد افزایش یافت.

سپرده‌گذاری شیبا اینو و چیلیز به همراه کیپ نتورک (KEEP) روز سه‌شنبه ۱۵ ژوئن در کوین بیس پرو آغاز شد و در صورت کافی بودن نقدینگی، معاملات این ارزهای دیجیتال از تاریخ ۱۷ ژوئن در این صرافی آغاز خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، معاملات این ارزهای دیجیتال در ابتدا فقط به صورت پست‌گذاری (post-only)، سپس به صورت محدود (limit-only) و در نهایت، به صورت کامل (full-trading) انجام خواهند شد.

شیبا اینو اواخر ماه آوریل راه‌اندازی شد و به لطف توجه ویژه ایلان ماسک (Elon Musk) به دوج کوین (DOGE)، این توکن نیز رشد چشمگیری را تجربه کرد. قیمت این توکن در ابتدا در محدوده زیر سنت قرار داشت، اما در اوایل ماه می و زمانی که به فهرست دارایی‌های تحت پشتیبانی بایننس (Binance) و سایر صرافی‌ها اضافه شد، بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ درصد افزایش یافت.

ارزش توکن شیبا اینو یک ساعت پس از انتشار اعلامیه کوین بیس، از ۰٫۰۰۰۰۰۷۰۰۲ دلار به ۰٫۰۰۰۰۰۹۳۳۱ دلار رسید و به یکی از ارزهای دیجیتال برتر از لحاظ عملکرد در روز چهارشنبه تبدیل شد.

قیمت توکن چیلیز نیز در پی اعلامیه کوین بیس، از ۰٫۲۷۷۳ دلار به ۰٫۳۴۹۵ دلار افزایش یافت. چیلیز، توکن پلتفرم سوشیوس (Socios.com) است که خرید توکن‌های هواداری تیم‌ها و سازمان‌های مهم ورزشی را امکان‌پذیر می‌کند. چیلیز اخیرا با مشارکت بارسلونا، منچستر سیتی و تعدادی از باشگاه‌های مهم فوتبال اروپا، راه‌اندازی توکن‌های هواداری را تسهیل کرده است.

قیمت کیپ نتورک، رمزارز دیگری که در صرافی کوین بیس پرو لیست شده است نیز با یک رشد ۲۶ درصدی، از ۰٫۴۹ دلار به ۰٫۶۲ دلار افزایش یافت. با این حال، در زمان انتشار این خبر، قیمت ارز دیجیتال KEEP کمی اصلاح شده و به ۰٫۵۶ دلار کاهش یافته است.

تمرکز کیپ نتورک بر روی ذخیره‌سازی داده‌های خصوصی در بلاکچین‌های عمومی است. پلتفرم شبکه کیپ نتورک شامل فضاهای برون زنجیره‌ای برای داده‌های خصوصی است که تنها از طریق توکن KEEP مبتنی بر اتریوم قابل‌دسترسی هستند. این پروژه اخیرا نسخه ERC-20 بیت کوین را نیز عرضه کرده است.

در روزهای گذشته، صرافی کوین بیس پرو با لیست کردن پولکادات (DOT)، باعث افزایش چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال نیز شده بود.

نوشته رشد قابل‌توجه شیبا اینو و چیلیز پس از لیست شدن در صرافی کوین بیس پرو! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.