کد خبر : 110566
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 7:58

رشد سولانا تا کجا؟!

رشد سولانا تا کجا؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه سام بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال FTX، نسبت به آینده سولانا (SOL) بسیار خوش‌بین است. او معتقد است که سولانا این پتانسیل را دارد که به سطح پذیرش انبوه بیت کوین (BTC) برسد. بنکمن-فرید افزود که ارز دیجیتال اولانچ (AVAX) نیز پتانسیل صعود به قله‌های بالاتر را دارد. به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سام بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال FTX، نسبت به آینده سولانا (SOL) بسیار خوش‌بین است. او معتقد است که سولانا این پتانسیل را دارد که به سطح پذیرش انبوه بیت کوین (BTC) برسد.

بنکمن-فرید افزود که ارز دیجیتال اولانچ (AVAX) نیز پتانسیل صعود به قله‌های بالاتر را دارد.

به عقیده بنکمن-فرید، سولانا از اتریوم (ETH) نیز بهتر است؛ چون یکی از معدود بلاکچین‌هایی است که برای پذیرش انبوه برنامه دارد.

بنیانگذار ۲۹ ساله صرافی FTX در گفتگوی اخیر خود اظهار داشت که در چند سال آینده شاهد افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال از سوی سازمان‌ها خواهیم بود و در این میان، احتمال بقا و موفقیت پروژه‌های با دنبال‌کننده‌های وفادار و موارد استفاده مهم، بالاتر است. پروژه‌های با بازدهی بالا، مانند میم کوین‌ها نیز اغلب به سختی از بین می‌روند. به گفته بنکمن-فرید، چنین پروژه‌هایی حتی در بازارهای نزولی نیز از سوی اعضای جامعه خود حمایت خواهند شد.

بنکمن-فرید معتقد است که سولانا می‌تواند بیت کوین بعدی باشد و این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد پذیرش انبوه آن باشیم. به گفته بنکمن-فرید، سولانا یک نقشه راه قابل‌قبول برای مقیاس‌بندی میلیون‌ها تراکنش در ثانیه دارد و همین موضوع، مهم‌ترین شاخص این پروژه است.

solana-next-bitcoin
نمودار کندل یک ساعته قیمت سولانا.

او تاکید کرد که فناوری اصلی هر بلاکچین، چیزی است که به سختی قابل‌بازنگری است. وی معتقد است که سولانا در آینده می‌تواند میزبان برنامه‌های دیفای بیشتری باشد.

بنکمن-فرید افزود که ارزش بازار سولانا می‌تواند از ارزش بازار اتریوم نیز فراتر رود. به گفته بنکمن-فرید، سولانا بسیاری از مشکلات اتریوم، از جمله کارمزدهای گس بالا و نرخ‌های پایین تراکنش را رفع کرده است. به همین دلیل است که بسیاری، این شبکه را «قاتل اتریوم» می‌نامند.

در نهایت، بنکمن-فرید افزود که از لحاظ مقیاس‌پذیری، در حال حاضر بلاکچین‌های زیادی قابل‌مقایسه با سولانا نیستند.

نوشته رشد سولانا تا کجا؟! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.