کد خبر : 148085
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 12:35

رستوران‌های شیبا در حال افزایش

رستوران‌های شیبا در حال افزایش

زمان مطالعه: 2 دقیقه یک فست فود ایتالیایی قصد دارد با استفاده از تصاویر و هویت بصری شیبا اینو، فعالیتش را گسترش دهد. این رستوران که در شهر ناپل ایتالیا واقع شده است، ۸ فوریه ۲۰۲۲ از طریق توییتر اعلام کرد که در حال طراحی محصولات و استراتژی‌هایی بر پایه شیبا اینو است. همچنین اعلام

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک فست فود ایتالیایی قصد دارد با استفاده از تصاویر و هویت بصری شیبا اینو، فعالیتش را گسترش دهد. این رستوران که در شهر ناپل ایتالیا واقع شده است، ۸ فوریه ۲۰۲۲ از طریق توییتر اعلام کرد که در حال طراحی محصولات و استراتژی‌هایی بر پایه شیبا اینو است. همچنین اعلام شد به زودی شعب جدیدی راه‌اندازی می‌شود.

این شرکت ادعا می‌کند که طی هفته گذشته صدها درخواست برای افتتاح شعبه‌های جدید دریافت کرده است.

به گزارش وبسایت یو تودِی هفته گذشته، شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده Shiba Inu از همکاری با فست‌فودی مستقر در شهر ناپل خبر داد. این فست‌فود نام تجاری خود را تغییر داده و تصویر میم کوین شیبا را به لوگوی رسمی خود تبدیل کرده است.

فست‌فود Welly اعلام کرد که شیبا اینو را به عنوان یک ارز پرداخت خواهد پذیرفت. به علاوه این مجموعه در نظر دارد پشتیبانی از دوج کوین را نیز شروع کند.

اعضای جامعه شیبا اینو می‌توانند از طریق یک بستر مستقل غیرمتمرکز به نام DOGGY DAO در مدیریت شعب مشارکت کنند. فاز اول این پلتفرم در اوایل دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

تیم شیبا اینو فست‌فود ولی را به عنوان یک مجموعه غذایی سالم معرفی می‌کنند. این ویژگی ولی را از فست‌فودهای بزرگی مانند مک دونالد و برگر کینگ متمایز می‌کند.

این رستوران که در سال 2021 افتتاح شده است، به مشتریان و علاقه‌مندان خود توکن‌های NFT ارائه می‌دهد. این توکن‌ها مزیت‌های منحصر به فردی خواهند داشت.

شیبا اینو پس از پشت سر گذاشتن افت مقطعی مجدد رشدی خیره‌کننده را تجربه کرده است. حالا این میم کوین مبتنی بر اتریوم یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است.

بعید به نظر می‌رسد مشارکت Welly و Shiba Inu بتواند هیجان بزرگی را در بازار ایجاد کند. بنابراین تحولات دیگری در اکوسیستم شیبا اینو وجود دارد که سبب افزایش قیمت شده است.

همان طور که خبرگزاری U.Today گزارش داده است، بنیاد Unification اخیراً اعلام کرد که یک شبکه آزمایشی عمومی راه‌حل لایه 2 اتریوم به نام Shibarium در آینده نزدیک و پس از ماه‌ها آزمایش راه‌اندازی خواهد شد. این بنیاد ارائه‌دهنده فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین است. همچنین در اواخر ژانویه شیبا اینو ورود خود به متاورس را با پروژه «شیبرس» رسما اعلام کرد.

نوشته رستوران‌های شیبا در حال افزایش اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.