کد خبر : 185892
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 12:00

رالی صعودی کاردانو تا کجا ادامه دارد؟

رالی صعودی کاردانو تا کجا ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه ارز دیجیتال کاردانو (ADA) پس از ماه‌ها عملکرد ناامیدکننده، این هفته به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست یک رشد ۴۷ درصدی را تجربه کند. اما با وجود این رشد قیمتی، به نظر می‌رسد که رالی کاردانو فاقد قدرت است. به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی کریپتو، از لحاظ تکنیکال، پس افزایش قیمت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) پس از ماه‌ها عملکرد ناامیدکننده، این هفته به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست یک رشد ۴۷ درصدی را تجربه کند. اما با وجود این رشد قیمتی، به نظر می‌رسد که رالی کاردانو فاقد قدرت است.

به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی کریپتو، از لحاظ تکنیکال، پس افزایش قیمت ADA در روزهای اخیر، این ارز دیجیتال اکنون در منطقه خرید اشباع قرار دارد. نیازی به گفتن نیست که این رالی اخیر، تسکین بزرگی برای هولدرهای ADA بوده است. با این حال، سرمایه‌گذاران انتظار دارند که این مومنتوم مثبت همچنان ادامه یابد.

بر اساس داده‌های تاریخی، کاردانو در سال ۲۰۲۱ هم چندین بار وارد منطقه خرید اشباع شده بود. به عنوان مثال، در ماه فوریه پس از رشد ۲۱۷ درصدی، در ماه می پس از رشد ۱۲۶ درصدی و در ماه آگوست پس از رشد ۱۰۷ درصدی، رمزارز ADA وارد منطقه خرید اشباع شده بود.

رالی صعودی کاردانو تا کجا ادامه دارد؟
پرایس اکشن کاردانو.

توجه به این نکته ضروری است که ADA علی‌رغم رسیدن به منطقه خرید اشباع در ماه‌های فوریه و آگوست ۲۰۲۱، همچنان به رشد خود ادامه داد. بنابراین، شاید این بار هم بتوانیم همین انتظار را داشته باشیم.

بر اساس شاخص ترس و طمع، ترس پایدار در بازار کاردانو تنها در عرض پنج روز به طور قابل‌توجهی فروکش کرده و در زمان انتشار این خبر، به محدوده خنثی رسیده است. بنابراین، در حال حاضر به نظر می‌رسد که رالی ADA می‌تواند ادامه یابد. البته کمی تثبیت در نمودار قیمت کاردانو می‌تواند به رشد بیشتر ADA کمک کند.

علاوه بر این، بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم تحلیلی Santiment، به نظر می‌رسد هولدرهای کاردانو در حال حاضر عجله‌ای برای برداشت سود ندارند.

رالی صعودی کاردانو تا کجا ادامه دارد؟
فروش کاردانو توسط هولدرهای بلندمدت (LTH).

در حال حاضر، بیش از ۶۱ درصد از کل عرضه کاردانو توسط هولدرهای میان مدت نگهداری می‌شود. با این حال، هولدرهای بلند مدت نیز که حدود ۱۲ میلیارد ADA در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند، تا حدودی بر عملکرد قیمت این رمزارز تأثیر می‌گذارند. بنابراین، فروش کاردانو توسط آنها می‌تواند برای رشد این رمزارز مضر باشد.

رالی صعودی کاردانو تا کجا ادامه دارد؟
توزیع عرضه کاردانو.

اما اکنون که نرخ جابه‌جایی ADA میان معامله‌گران به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته، این رالی ممکن است ادامه داشته باشد. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که تداوم این رالی در درجه اول نیاز به حمایت قوی از سوی سرمایه‌گذاران دارد، که به نظر می‌رسد کاردانو اخیرا از آن بهره‌مند شده است.

نوشته رالی صعودی کاردانو تا کجا ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.