کد خبر : 193824
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 9:20

رالی صعودی بعدی بیت کوین کی شروع می‌شود؟

رالی صعودی بعدی بیت کوین کی شروع می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌های جدید نشان می‌دهند که بیت‌ کوین (BTC) ممکن است پیش از احیای روند صعودی خود، تا دو سال دیگر در یک کانال جانبی معامله شود. به گزارش سایت کوین‌تلگراف، پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار، با انتشار توییتی در تاریخ ۶ آوریل، اعلام کرد که بر اساس الگوهای تاریخی، هولدرها باید تا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های جدید نشان می‌دهند که بیت‌ کوین (BTC) ممکن است پیش از احیای روند صعودی خود، تا دو سال دیگر در یک کانال جانبی معامله شود.

به گزارش سایت کوین‌تلگراف، پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار، با انتشار توییتی در تاریخ ۶ آوریل، اعلام کرد که بر اساس الگوهای تاریخی، هولدرها باید تا سال ۲۰۲۴ برای صعود بزرگ بعدی بیت کوین صبر کنند. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط برانت، بیت کوین ممکن است تا می سال ۲۰۲۴ رالی صعودی قوی‌‌ای را تجربه نکند، تاریخی که دقیقاً با رویداد هاوینگ بعدی بیت کوین مطابقت دارد.

همان‌طور که می‌دانید، هر ۴ سال یک بار پاداش داده شده به ماینرها برای افزودن یک بلاک جدید به بلاکچین بیت کوین به نصف کاهش می‌یابد که هاوینگ نام دارد. بر اساس داده‌های تاریخی، قیمت بیت کوین یک بار در هر چرخه ۴ ساله، به ویژه پس از رویداد هاوینگ، به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

در همین راستا، برانت می‌گوید:

در دو صعود بزرگ قبلی بیت کوین که قیمت آن، ۱۰ برابر یا بیشتر افزایش یافته بود، به طور متوسط ۳۳ ماه طول کشیده بود تا بیت کوین پس از رشد قابل‌توجه قبلی، یک جهش بزرگ دیگر را آغاز کند. اگر تاریخ تکرار شود، موشک رالی صعودی بعدی بیت کوین در می ۲۰۲۴ شعله‌ور خواهد شد.

bitcoin-next-price-rocket-stage
پیش‌بینی رالی صعودی بعدی بیت کوین توسط برانت، بر اساس داده‌های تاریخی.

از نظر این‌که چه چیزی می‌تواند بیت کوین را تا آن زمان سرکوب کند، تحلیلگران انگشت اتهام را به سمت محرک‌های کلان نشانه رفته‌اند. تصمیمات سخت‌گیرانه بانک مرکزی آمریکا، در صورت موفقیت‌آمیز بودن، مطمعناً به دارایی‌های پرریسک فشار می‌آورد، در حالی که طولانی‌تر شدن دوره تورم بالا و نرخ‌های بهره نیز تصویری تاریک را، حداقل در کوتاه مدت، برای بیت کوین ترسیم می‌کند.

نوشته رالی صعودی بعدی بیت کوین کی شروع می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.