کد خبر : 120954
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 14:00

راز ثروت میلیاردر مکزیکی با بیت کوین!

راز ثروت میلیاردر مکزیکی با بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ریکاردو سالیناس پلیئگو (Ricardo Salinas Pliego)، سومین فرد ثروتمند مکزیک در شب کریسمس پیامی دلگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به بیت کوین ارسال کرد. سالیناس در این پیام به بیش از ۹۵۷ هزار دنبال‌کننده خود در توییتر توصیه کرد که ارزهای فیات را کنار گذاشته و بیت کوین بخرند. سالیناس در ویدیوی خود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریکاردو سالیناس پلیئگو (Ricardo Salinas Pliego)، سومین فرد ثروتمند مکزیک در شب کریسمس پیامی دلگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به بیت کوین ارسال کرد. سالیناس در این پیام به بیش از ۹۵۷ هزار دنبال‌کننده خود در توییتر توصیه کرد که ارزهای فیات را کنار گذاشته و بیت کوین بخرند.

سالیناس در ویدیوی خود می‌گوید:

از ارزهای فیات دوری کنید، خواه دلار باشد، یورو یا ین، همه آنها یکی هستند. این پول جعلی است که از دروغ‌های کاغذی ساخته شده است. بانک‌های مرکزی بیش از هر زمان دیگری در حال تولید هستند.

او سپس می‌گوید:

در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید!

این اولین باری نیست که سالیناس سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ترویج می‌کند. به عنوان یک حامی برجسته بیت کوین از سال ۲۰۱۳، او خود را به عنوان یک تاجر مکزیکی و هولدر بیت کوین توصیف می‌کند.

سالیناس در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود که اولین بار در سال ۲۰۱۳ و از طریق شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) بیت کوین را با قیمت ۵۰۰ دلار خریداری کرده است. در سال ۲۰۱۸، سالیناس گفت که این یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های او بوده است.

همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شده بود، سالیناس قصد داشت Banco Azteca را به اولین بانک پذیرنده بیت کوین در مکزیک تبدیل کند. با این حال، بانک مرکزی مکزیک در پاسخ به برنامه‌های بلندپروازانه وی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال مانند بیت‌ کوین در این کشور قانونی نیستند و استفاده از آنها در سیستم مالی مکزیک ممنوع است. در سپتامبر سال جاری نیز، رئیس بانک مرکزی مکزیک، بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی قابل‌اعتماد رد کرد و نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال را مانعی بزرگ برای پذیرش آن دانست.

نوشته راز ثروت میلیاردر مکزیکی با بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.