کد خبر : 94216
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 7:25

رابرت کیوساکی: در انتظار سقوط قیمت بیت کوین تا ۲۴ هزار دلار هستم!

رابرت کیوساکی: در انتظار سقوط قیمت بیت کوین تا ۲۴ هزار دلار هستم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad)، بزرگترین سقوط تاریخ جهان را پیش‌بینی کرده و انتظار دارد که قیمت بیت کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار کاهش یابد. کتاب پدر پولدار، پدر بي‌پول که توسط رابرت کيوساکي و شارون لچر (Sharon Lechter) در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad)، بزرگترین سقوط تاریخ جهان را پیش‌بینی کرده و انتظار دارد که قیمت بیت کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار کاهش یابد.

کتاب پدر پولدار، پدر بي‌پول که توسط رابرت کيوساکي و شارون لچر (Sharon Lechter) در سال ۱۹۹۷ میلادی نوشته شده، بیش از شش سال است که در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و بیش از ۳۲ میلیون نسخه از آن به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور جهان به فروش رسیده است.

کیوساکی روز جمعه در توییتر نوشت:

بزرگترین حباب تاریخ جهان بزرگتر می‌شود. شدیدترین ریزش تاریخ جهان در راه است. طلا و نقره بیشتری بخرید. در انتظار کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۴ هزار دلار هستم. چنین سقوط‌هایی بهترین زمان برای ثروتمند شدن هستند. حواستان را جمع کنید.

با این حال، کیوساکی جزئیاتی در مورد چگونگی پیش‌بینی خود در مورد روند قیمتی بیت کوین ارائه نداد.

در ماه می، هنگامی که قیمت بیت کوین به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت، کیوساکی به مردم توصیه کرد که در این قیمت اقدام به خرید کنند:

من شنیده‌ام که مردم می‌گویند «من توانایی خرید بیت کوین را ندارم.» قیمت بیت کوین در حال کاهش است. خبر خوب! اکنون این فرصت را دارید. در این مورد آگاهی کسب کنید. کوین‌هایی را بخرید که عملکرد بهتری دارند. دست از غر زدن بردارید و اقدام کنید.

در آن زمان، وی همچنین تأکید کرده بود:

به یاد داشته باشید مشکل از طلا، نقره یا بیت کوین نیست. مشکل اصلی، افراد بی‌کفایت در دولت، فدرال رزرو و وال استریت هستند.

کیوساکی مدت‌هاست که طرفدار بیت کوین است. او معتقد است که دلار آمریکا در حال مرگ است؛ چون دولت به دادن پول رایگان به مردم ادامه می‌دهد. او در آوریل سال گذشته گفته بود:

ذخیره نکنید. طلا، نقره یا بیت کوین بخرید. دلار در حال مرگ است.

در حالی که کیوساکی انتظار دارد قیمت بیت کوین تا سطح ۲۴ هزار دلار سقوط کند، اما به روند قیمتی بیت در بلند مدت همچنان خوشبین است و آن را صعودی پیش‌بینی می‌کند. وی در آوریل سال جاری اظهار داشت عواملی مانند چاپ پول توسط دولت، بسته‌های حمایتی و کاهش ارزش دلار آمریکا، باعث افزایش جذابیت بیت کوین و طلا شده است. کیوساکی پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین طی ۵ سال آینده به ۱٫۲ میلیون دلار خواهد رسید.

نوشته رابرت کیوساکی: در انتظار سقوط قیمت بیت کوین تا ۲۴ هزار دلار هستم! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.