کد خبر : 187529
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 12:13

رابرت کیوساکی: بیت کوین بخرید!

رابرت کیوساکی: بیت کوین بخرید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه رابرت کیوساکی، معامله‌گر و نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول، بار دیگر در مورد سقوط قریب‌الوقوع دلار آمریکا هشدار داده و خرید برخی از ارزهای دیجیتال را به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است.کیوساکی روز دوشنبه ۲۸ مارس، در توئیتی هشدار داد که بدهی ملی بسیار بالا رفته و تأکید کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رابرت کیوساکی، معامله‌گر و نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول، بار دیگر در مورد سقوط قریب‌الوقوع دلار آمریکا هشدار داده و خرید برخی از ارزهای دیجیتال را به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است.
کیوساکی روز دوشنبه ۲۸ مارس، در توئیتی هشدار داد که بدهی ملی بسیار بالا رفته و تأکید کرد که دلار در شرف سقوط است.
به گفته این نویسنده معروف، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، مسئول این تورم است. او سپس به سرمایه‌گذاران توصیه کرد تا به منظور آماده شدن برای شروع جنگ جهانی سوم، طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم و سولانای بیشتری را ذخیره کنند.
لازم به ذکر است که کیوساکی به طور مداوم در مورد سقوط قریب‌الوقوع پول ایالات متحده هشدار داده و می‌گوید که ما در بزرگترین حباب تاریخ زندگی می‌کنیم که «یک سقوط و رکود در راه دارد.»
این معامله‌گر در ادامه افزود که جنگ روسیه و اوکراین منجر به معرفی کریپتو به عنوان یک ارز امن شده است. بر اساس داده‌های موجود، از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین، ارزش بیت کوین ۳۵ درصد افزایش یافته که قدرت متفاوت این دارایی را نشان می‌دهد.

نوشته رابرت کیوساکی: بیت کوین بخرید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.