کد خبر : 192353
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1401 - 11:45

دیدار جنجالی خالق کاردانو و اسنوپ داگ!

دیدار جنجالی خالق کاردانو و اسنوپ داگ!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه بر اساس یک اطلاعیه منتشرشده در تاریخ ۳۱ مارس، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و اسنوپ داگ، رپر معروف، در رویداد Cardano360 که قرار است در تاریخ ۵ آوریل، ساعت ۱۸:۰۰ به وقت UTC آغاز شود، با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.طی این رویداد، مجموعه Clay Nation نیز منتشر خواهد شد. طبق

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس یک اطلاعیه منتشرشده در تاریخ ۳۱ مارس، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و اسنوپ داگ، رپر معروف، در رویداد Cardano360 که قرار است در تاریخ ۵ آوریل، ساعت ۱۸:۰۰ به وقت UTC آغاز شود، با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.
طی این رویداد، مجموعه Clay Nation نیز منتشر خواهد شد. طبق گزارش‌ها، Clay Nation نام یک کلکسیون NFT (توکن غیرقابل تعویض) متشکل از ۱۰ هزار کاراکتر دیجیتال با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که با همکاری اسنوپ داگ، بر بستر بلاکچین کاردانو عرضه شده است.
علاوه بر این، در این رویداد، برخی آیتم‌های کلکسیونی، موسیقی‌های منتشرنشده و غیره، نیز در نسخه‌های محدود در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
هاسکینسون اخیرا گفته بود که با اجرای هارد فورک واسیل (Vasil)، اکوسیستم کاردانو به اوج خود خواهد رسید. به گفته هاسکینسون، بسیاری از توسعه‌دهندگان منتظر اجرای هارد فورک واسیل در ماه ژوئن هستند تا برنامه‌های غیرمتمرکز خود را در شبکه کاردانو راه‌اندازی کنند. انتظار می‌رود این موضوع باعث سرازیر شدن میلیون‌ها دلار سرمایه به این شبکه شود.

نوشته دیدار جنجالی خالق کاردانو و اسنوپ داگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.