کد خبر : 165526
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 8:03

دورخیز شیبا برای صعود

دورخیز شیبا برای صعود

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (SHIB)، یک توکن ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم، علی‌رغم افت قیمتی که در ماه‌های گذشته تجربه کرده بود، همچنان یکی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه معامله‌گران در سراسر جهان و یکی از ۱۰ رمزارز پرطرفدار در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) است. نمودار کندل یک روزه قیمت شیبا. به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، یک توکن ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم، علی‌رغم افت قیمتی که در ماه‌های گذشته تجربه کرده بود، همچنان یکی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه معامله‌گران در سراسر جهان و یکی از ۱۰ رمزارز پرطرفدار در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) است.

shiba-preps-to-hit-0004
نمودار کندل یک روزه قیمت شیبا.

به گزارش سایت کوین‌کورا و بر اساس نمودار بالا، شیبا اینو موفق شده بازار نزولی ناشی از بحران بین روسیه و اوکراین را پشت سر بگذارد. در حال حاضر، SHIB بالاتر از سطح نسبت طلایی فیبوناچی ۰٫۶۱۸ معامله می‌شود که یک موقعیت صعودی است. اگر این روند ادامه یابد، SHIB ممکن است بتواند به سطوح فیبوناچی ۰٫۳۸ و ۰٫۲۳۶ صعود کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، مسیر برای صعود قیمت شیبا به ۰٫۰۰۰۰۳۵ دلار هموار خواهد شد، فرصتی که معامله‌گران SHIB نباید از آن غافل شوند.

در صورتی که SHIB موفق به عبور از سطح ۰٫۰۰۰۰۳۵ دلاری شود، دستیابی به هدف ۰٫۰۰۰۰۴ دلار حتمی خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این پیش‌بینی قیمت، همچنان به رفتار بازار و رویدادهای جاری جهان بستگی دارد.

از سوی دیگر، اگر شیبا نتواند موقعیت فعلی خود را حفظ کند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است افت دیگری را متحمل شود. در چنین شرایطی، قیمت SHIB ممکن است به زیر سطح فیبوناچی ۰٫۶۱۸ سقوط کند، اتفاقی که می‌تواند باعث ایجاد ترس، عدم قطعیت و تردید (FUD) در بین سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در سطح جهانی شود.

در این میان، لازم به ذکر است که جان ریچموند (John Richmond)، طراح مد ایتالیایی، اخیرا از آغاز همکاری خود با تیم شیبا خبر داده است. این مشارکت به ریچموند این امکان را می‎دهد که کار خود را در فضای توکن‌های NFT و بلاکچین گسترش دهد.

در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال SHIB با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۶۷۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۳٫۹ درصد و طی هفت روز اخیر، بیش از ۶ درصد رشد داشته است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم توکن محبوب نیز با بیش از ۲۵ درصد افزایش، به حدود ۲٫۰۴۶ میلیارد دلار رسیده است.

نوشته دورخیز شیبا برای صعود اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.