کد خبر : 179908
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 7:09

دورخیز ریپل برای یک جهش بزرگ!

دورخیز ریپل برای یک جهش بزرگ!

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت XRP یک حرکت معکوس رو به پایین را شروع کرده است. این اتفاق احتمال حرکت انفجاری به نفع گاوهای بازار را افزایش می‌دهد. ریپل قبلاً این روند را شکسته و نشانه‌هایی برای شروع یک رالی صعودی ترسیم کرده است. فعالان حوزه رمزارزها باید به آزمون مجدد یک سطح حمایتی حیاتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت XRP یک حرکت معکوس رو به پایین را شروع کرده است. این اتفاق احتمال حرکت انفجاری به نفع گاوهای بازار را افزایش می‌دهد. ریپل قبلاً این روند را شکسته و نشانه‌هایی برای شروع یک رالی صعودی ترسیم کرده است. فعالان حوزه رمزارزها باید به آزمون مجدد یک سطح حمایتی حیاتی برای سرمایه‌گذاری روی این توکن توجه کنند.

بزودی نبردی میان گاو‌ها و خرس‌ها شکل خواهد گرفت

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، نمودار قیمت XPR/USD یک الگوی سر و شانه معکوس ایجاد کرده است. این الگو نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی است. این الگوی تکنیکال شامل سه افت با اعماق متفاوت است. شیب مرکزی معمولا عمیق‌تر از شیب جانبی است. به این ناحیه سر الگو می‌گویند. دره‌های کوتاه‌تر در دو طرف سر به عنوان شانه شناخته می‌شوند. اتصال قله‌های این دره‌ها منجر به تشکیل خط گردنی می‌شود که در تعیین ناحیه شکست نمودار به ما کمک خواهد کرد.

با ترسیم الگو و استفاده از سایر الگوهای تکنیکال، می‌توان پیش‌بینی کرد که تحقق هدف 1 دلار برای ریپل چندان دور از دسترس نیست. جالب اینجاست که ریپل پیش‌تر در 19 مارس حرکتی مشابه را آغاز و نشانه‌ای از شکستن رکورد ۱ دلار را ثبت کرده بود. did Ripple bulls make a comeback

اگر تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های فعلی درست باشد، سرمایه‌گذاران یا خریداران خارج از بازار می‌توانند شروع به خرید XRP در زمان افت قیمت کنند. این افراد می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت توکن ریپل 25 درصد افزایش یابد و نقطه روانی 1 دلار دوباره توسط نمودار قیمت XRP لمس شود.

از دیدگاه تکنیکال تحلیل‌های صعودی ارائه شده توسط شاخص میزان عرضه و تقاضا تا حدی حمایت می‌شود. این شاخص کیف‌پول‌های XRP را بر اساس تعداد توکن‌های نگهداری شده بررسی می‌کند.

بررسی این شاخص زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌هایی که بیش از 10 میلیون توکن XRP دارند، در حال انباشت ذخایر خود هستند. همچنین تعداد کیف‌پول‌های این سرمایه‌گذاران از 317 ولت به 335 کیف‌پول افزایش یافته است.

در مجموع 18 نهنگ جدید در ماه گذشته به جامعه ریپل ملحق شده‌اند. این موضوع عاملی است تا متوجه شویم انتظاراتی برای افزایش قیمت این رمزارز به وجود آمده است. بنابراین، فعالان بازار باید نمودار ریپل را به خوبی زیر نظر گرفته و برای یک حرکت صعودی در روزها یا هفته‌های آینده آماده باشند.did Ripple bulls make a comeback

با وجود پیش‌بینی‌ها و چشم‌انداز صعودی اما گاهی اوقات تلاش‌ها برای عبور از سطوح مقاومتی با شکست روبه‌رو شده و حتی نمودار قیمت تا سطوح پایین‌تری افت می‌کند. در چنین تحلیلی ممکن است چشم‌انداز خوش‌بینانه را تهدید کند. اگر خرس‌ها قیمت XRP را به سمت پایین‌تر از شانه راست (0.740 دلار) سوق دهند، تحلیل‌های صعودی بی‌اعتبار بوده و روند کاهش قیمت آغاز خواهد شد.

در این حالت احتمال کاهش قیمت ریپل بسیار زیاد است و ممکن است نمودار تا سطح 0.702 دلار نیز افت کند. اگر سطح حمایتی 0.702 دلار نیز نتواند مانع از کاهش ارزش ریپل شود، باید انتظار کاهش قیمت‌های بسیار بیشتری را داشت.

نوشته دورخیز ریپل برای یک جهش بزرگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.