کد خبر : 142185
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 11:47

دورخیز بیت کوین برای یک جهش بزرگ!

دورخیز بیت کوین برای یک جهش بزرگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه یک تحلیل‌گر و تریدر محبوب رمزارز فکر می‌کند که قیمت بیت کوین قبل از پرواز مجدد، کاهش قیمت دیگری خواهد داشت. تحلیل‌گری که با نام مستعار کاپو شناخته می شود به 236900 دنبال‌کننده خود در توییتر گفته احتمال کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار وجود دارد. البته او

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تحلیل‌گر و تریدر محبوب رمزارز فکر می‌کند که قیمت بیت کوین قبل از پرواز مجدد، کاهش قیمت دیگری خواهد داشت.

تحلیل‌گری که با نام مستعار کاپو شناخته می شود به 236900 دنبال‌کننده خود در توییتر گفته احتمال کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار وجود دارد. البته او معتقد است پس از این اتفاق ارزش BTC دوباره رشد خواهد کرد.

در زمان انتشار این خبر بیت کوین با قیمت 36215.46 دلار معامله می‌شود. ارزش این رمزارز در هفته گذشته بیش از 14 درصد و در ماه گذشته بیش از 27 درصد کاهش یافته است.

کاپو معتقد است که اگر بیت کوین زیر سطح 30000 دلار به ثبات برسد، مشاهده روند صعودی بیت کوین به آرزویی محال تبدیل خواهد شد. ثبات در صورتی اتفاق خواهد افتاد که سطوح حمایتی به مقاومتی تبدیل شده و نمودار قیمت رمزارز برای مدت طولانی زیر سطح مورد نظر باقی می‌ماند. این تحلیل‌گر حاضر است روی کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار و جهش مجدد آن شرط‌بندی کند.

طبق الگوهای ترسیم شده توسط کاپو، به نظر می‌رسد بیت کوین در بازه زمانی دو هفته‌ای از روند بازار S&P500 پیروی می‌کند. این روند بین سال‌های 1999 تا 2009 اتفاق افتاده است. اگر بیت کوین از این الگو پیروی کند، حرکت به زیر سطح 30000 دلار زمینه را برای ثبت بالاترین رکورد تاریخ نمودار BTC/USDT فراهم خواهد کرد.BTC falls again before the flight starts

این تحلیل‌گر یادآور شده است که حجم عرضه زیاد در معاملات آتی بایننس می‌تواند سبب کاهش قیمت بیت کوین به زیر 30000 دلار شود. کاپو اعلام کرد که 80 درصد از سبد سهام و سرمایه او اکنون صرف خرید استیبل کوین تتر (USDT) شده است. او اعتقاد دارد اگر بیت کوین بتواند از سطح 41000 دلار عبور کرده و در بالای این سطح به ثبات برسد، پیش‌بینی ریزش قیمت به زیر 30000 دلار دیگر اعتبار نخواهد داشت.

نوشته دورخیز بیت کوین برای یک جهش بزرگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.