کد خبر : 172812
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 9:43

دوج یا شیبا | کدام یک سود بیشتری دارد؟

دوج یا شیبا | کدام یک سود بیشتری دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه رقابت بین دو میم کوین برتر بازار یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در این وضعیت بازار بسیار داغ شده است. درست مثل هر رقابت دیگری بین بهترین‌ها، این دو دارایی دیجیتال هم باعث پیشرفت یکدیگر شده‌اند. البته با کاهش تمایل جامعه کریپتویی نسبت به میم کوین‌ها، به نظر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رقابت بین دو میم کوین برتر بازار یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در این وضعیت بازار بسیار داغ شده است. درست مثل هر رقابت دیگری بین بهترین‌ها، این دو دارایی دیجیتال هم باعث پیشرفت یکدیگر شده‌اند. البته با کاهش تمایل جامعه کریپتویی نسبت به میم کوین‌ها، به نظر می‌رسد که هر دو دارایی وضعیت خوبی ندارند زیرا قیمت آن‌ها سقوط شدیدی را ثبت کرده است. هر دو میم کوین سودهای بسیار خوبی را به سرمایه گذاران خود بخشیده‌اند ولی با توجه به ریزش‌های اخیر، کدام یک بیشترین سوددهی را داشته است؟

دوج کوین چقدر سودده است؟

دوج کوین بنیان‌گذار حوزه میم کوین‌ها است. به خاطر افزایش محبوبیت میم کوین‌ها، دوج کوین با چنان قدرتی از خاکستر پرواز کرد که جهش آن یکی از بزرگترین جهش‌های ایجاد شده در کل صنعت کریپتو نام گرفت. این دارایی که با حمایت کاملا ایلان ماسک (Elon Musk) مواجه شد، توانست به حدی بزرگ و معروف شود که بتواند حوزه اختصاصی خود را خلق کند: حوزه میم کوین‌ها.

دوج کوین که در مدت نسبتاً کوتاهی از قیمت 0.02 دلار به 0.70 دلار رسید، چندین و چند میلیونر جوان و جدید به جمعیت ثروتمندان جهان اضافه کرد. گرچه در اواسط سال 2021، قیمت این میم کوین شروع به ریزش کرد و یکی پس از دیگری سطوح حمایت خود را از دست داد. از این رو، دیگر میم کوین‌ها شروع به جذب سهم بازار دوج کوین کردند و این باعث افزایش ریزش قیمت سگ محبوب ایلان ماسک شد!

دوج یا شیبا | کدام یک سود بیشتری دارد؟
نمودار قیمت دوج کوین

با اینکه در حال حاضر قیمت دوج کوین در حوالی 0.11 دلار معامله می‌شود، ولی بخش بزرگی از سرمایه گذاران این میم کوین در سود هستند. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که بین سرمایه گذاران در سود و در ضرر دوج کوین یک تعادل جالب شکل گرفته است. 49 درصد از هولدرهای کنونی DOGE همین حالا در سود هستند و همین درصد هم به هولدرهای در ضرر وجود دارد، در حالیکه 2 درصد دیگر سر به سر هستند.

وضعیت شیبا اینو چطور است؟

بدون شک شیبا اینو دومین میم کوین موفق در بازار کریپتو است. افزایش قیمت این دارایی دیجیتال به راستی یک معجزه بوده است ولی با وجود ریزش‌های اخیر کوین‌های مختلف، تا حدی توانسته دوام بیاورد. البته سوددهی این میم کوین در مقایسه با دوج کوین، کمتر است.

با نگاهی به IntoTheBlock مشخص می‌شود که بخش بزرگی از هولدرهای SHIB هنوز در ضرر هستند. دلیل این پدیده هم این است که بخش بزرگی از سرمایه گذاران شیبا اینو، وقتی وارد شده اند که جهش قیمت آن انجام شده بود.

در حال حاضر 56 درصد از کل هولدرهای شیبا اینو در ضرر هستند و 38 درصد دیگر با این قیمت، سود کرده اند. باقی هولدرها یعنی 5% دیگر، در وضعیت سر به سر هستند و این یعنی زمانی این دارایی را خریداری کرده اند که در همین قیمت بوده است.

نوشته دوج یا شیبا | کدام یک سود بیشتری دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.