کد خبر : 185790
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 8:21

دوج کوین دوباره می‌تازد!

دوج کوین دوباره می‌تازد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه همان‌طور که می‌دانید، دوج کوین و تمام بازار رمزارزها، چند ماه بود که در روند اصلاحی و ریزشی به سر می‌برد و برای دوج کوین نیز اصلاح‌های سنگینی رخ داد. به گزارش وبسایت کوین تلگراف، دوج کوین در بازه تاریخ می 2021 تا فوریه 2022 حدود 85 درصد از ارزش خود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، دوج کوین و تمام بازار رمزارزها، چند ماه بود که در روند اصلاحی و ریزشی به سر می‌برد و برای دوج کوین نیز اصلاح‌های سنگینی رخ داد.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، دوج کوین در بازه تاریخ می 2021 تا فوریه 2022 حدود 85 درصد از ارزش خود را از دست داد که این مسئله موجب نگرانی سرمایه‌گذاران این رمزارز شده بود.

ارزش دوج کوین در طی 2 هفته 30 درصد افزایش داشته است!

هنگامی که قیمت دوج کوین به محدوده 10 سنت رسید، تقاضای زیادی در آن محدوده مانع ریزش بیشتر قیمت آن شد! حجم خرید به حدی زیاد بود که دوج کوین را تا تاریخ 27 مارس به قیمت 14 سنت رساند.

همان‌طور که در عکس زیر مشخص است، دوج کوین در تایم فریم 1 هفته‌ای درون یک الگوی Wedge حرکت می‌کند. شکست این الگو به سمت بالا می‌تواند باعث رشد قیمتی، تا سقف قبلی شود!

دوج کوین دوباره می‌تازد!

درحال حاضر دوج کوین از خط پایینی این الگو در محدوده 14 سنت برگشته و احتمال رسیدن آن به محدوده بالایی این الگو در 18 سنت را افزایش داده است.

آیا پس از شکست الگوی Wedge باید منتظر صعود شدید قیمت دوج کوین باشیم؟

تام بولکوفسکی (Tom Bulkowski) سرمایه‌گذار کهنه کار بازار رمزارزها درباره درصد احتمال موفقیت الگوی Wedge می‌گوید.

بولکوفسکی عنوان کرده است که با توجه به تجربه شخصی‌‌اش و تست این الگو در 800 معامله مختلف، متوجه شده است که احتمال موفقیت این الگو درکل چیزی حدود 62 درصد است!

بنابراین نباید انتظار این را داشته باشیم که بعد از شکست الگوی وج، دوج کوین حتما رشد خوبی خواهد کرد!

براساس نظر تحلیل‌گران بازار رمزارزها، دوج کوین درحال حاضر اهداف 15 و 19 سنت را هدف قرار داده است و درحال حرکت به سمت آن‌ها است. این سطوح نقش مقاومت را برای این رمزارز بازی می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد اگر دوج کوین بتواند یک کندل هفتگی بالای 19 سنت ببندد، می‌توان گفت که شرایط برای این رمزارز بسیار محیا می‌شود، زیرا 2 میانگین متحرک 20 و 50 که درحال حاضر نقش مقاومتی را ایفا می‌کنند، به عنوان حمایت قیمت را همراهی خواهند کرد.

نوشته دوج کوین دوباره می‌تازد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.