کد خبر : 164799
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 8:51

دلیل رشد بازار رمزارزها در میانه جنگ!

دلیل رشد بازار رمزارزها در میانه جنگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه جهش امروز صبح قیمت کوین‌های مختلف یک قله کوتاه مدت نبود زیرا قیمت بیت کوین، اتریوم و دیگر کوین‌های برتر بازار حرکت صعودی خود را در طول روز ادامه دادند. به عنوان مثال بیت کوین به کانال 43000 دلار وارد شد و اتریوم هم به دنبال بازگشت به سطوح بالای 3000

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جهش امروز صبح قیمت کوین‌های مختلف یک قله کوتاه مدت نبود زیرا قیمت بیت کوین، اتریوم و دیگر کوین‌های برتر بازار حرکت صعودی خود را در طول روز ادامه دادند. به عنوان مثال بیت کوین به کانال 43000 دلار وارد شد و اتریوم هم به دنبال بازگشت به سطوح بالای 3000 دلار است.

به گزارش سایت دی کریپت و بنابر اطلاعات وبسایت CoinMarketCap، در حال حاضر قیمت بیت کوین با رشدی 15 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته در حوالی سطح 43300 دلار معامله می‌شود. این در حالی است که قیمت بیت کوین در روز گذشته حوالی 38000 دلار نوسان می‌کرد و حتی در هفته گذشته تا کف 34459 دلار هم ریزش داشت.

از طرف دیگر اتریوم هم برای اولین بار در 10 روز گذشته دوباره به بالای سطح 2900 دلار رسید، زیرا هم اکنون قیمت آن در حوالی 2905 دلار نوسان می‌کند. دومین کوین با ارزش بازار کریپتو در حال تلاش برای رسیدن به سطوح بالای 3000 دلار است، سطحی که آخرین بار در روز 17 فوریه دیده شده بود. لازم به ذکر است که اتریوم در 24 ساعت گذشته 11 درصد صعود داشته است.

این جهش قیمت‌ها با مسیر حرکت کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته نیز همخوانی دارد، زیرا ارزش کل بازار در حال حاضر حوالی 1.9 تریلیون دلار است. لازم به ذکر است که بازار کریپتو در هفته گذشته به خاطر حمله نظامی روسیه به اوکراین و تنش‌های سیاسی بعد از آن، ریزش شدیدی را تجربه کرد. البته بعد از اینکه آمریکا متحدان اروپایی شروع به تحمیل تحریم‌های شدید علیه روسیه کردند، بازارهای مالی و کریپتو هم شروع به بازگشت به مسیر حرکت قبلی خود کردند.

علاوه بر این، به خاطر تحریم‌ها و گزارشاتی که حاکی از مشکلات شهروندان روس و اوکراینی در دسترسی به خدمات بانکی سنتی است، ممکن است دولت‌های این دو کشور و شهروندان آن‌ها شروع به استفاده از ارزهای غیر متمرکزی کنند که توسط هیچ دولتی قابل کنترل نیست.

ترا (LUNA) بزرگترین برنده در بین 10 کوین برتر بازار بود که در 24 ساعت گذشته با رشدی 25 درصدی به حوالی سطح 90 دلار رسید. سولانا (SOL) هم رشد قابل توجهی داشت و با جهشی 17 درصدی به حوالی سطح 99 دلار رسید.

نوشته دلیل رشد بازار رمزارزها در میانه جنگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.