کد خبر : 189752
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 - 7:18

دلیلی دیگر بر ارزش بالای بیت کوین!

دلیلی دیگر بر ارزش بالای بیت کوین!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه روز جمعه یکم آوریل، تعداد بیت کوین‌های استخراج‌شده به ۱۹ میلیون رسید که یک نقطه عطف مهم و یک لحظه تاریخی برای این ارز دیجیتال به شمار می‌رود. به این ترتیب، در حال حاضر ۱۹ میلیون بیت کوین در گردش بوده و تنها دو میلیون بیت کوین برای استخراج طی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز جمعه یکم آوریل، تعداد بیت کوین‌های استخراج‌شده به ۱۹ میلیون رسید که یک نقطه عطف مهم و یک لحظه تاریخی برای این ارز دیجیتال به شمار می‌رود. به این ترتیب، در حال حاضر ۱۹ میلیون بیت کوین در گردش بوده و تنها دو میلیون بیت کوین برای استخراج طی ۱۱۸ سال آینده (تا سال ۲۱۴۰ میلادی) باقی مانده که کمتر از ۱۰ درصد از عرضه کل آن است.
طبق گزارش‌ها، در بلاک شماره ۷۳۰۰۰۲ که توسط استخر SBI Crypto استخراج شد، ۱۹ میلیونمین بیت کوین وارد گردش شد و این استخر، ۶٫۳۲ واحد BTC (حدود ۲۹۳ هزار دلار) پاداش برای استخراج این بلاک دریافت کرد.
به گفته کارشناسان، استخراج ۱۹ میلیون بیت کوین در طول ۱۳ سال گذشته، کمیابی و محدود بودن عرضه این ارز دیجیتال را برجسته‌تر می‌کند. علاوه بر این، از آن‌جایی که پذیرش بیت کوین در سراسر جهان بیشتر شده، این کمیابی حتی برجسته‌تر هم می‌شود.
تا به امروز، السالوادور تنها کشوری است که بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی پذیرفته، با این حال، چندین کشور دیگر از جمله برزیل نیز نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از پذیرش بیت کوین را از خود نشان داده‌اند.

نوشته دلیلی دیگر بر ارزش بالای بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.