کد خبر : 127439
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 11:45

دلایل فروش گسترده شیبا!

دلایل فروش گسترده شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دنبال طولانی شدن روند نزولی شیبا، نهنگ‌های این توکن شروع به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند! فعالیت نهنگ‌های این توکن به تازگی بیشتر شده و این مسئله می‌تواند باعث نزول بیشتر این میم کوین (Meme Coin) شود. درپی نزول شدید بازار رمزارز‌ها، اکثر هولدر‌ها در حال فروش دارایی‌های خود هستند. ریزش‌های

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال طولانی شدن روند نزولی شیبا، نهنگ‌های این توکن شروع به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند! فعالیت نهنگ‌های این توکن به تازگی بیشتر شده و این مسئله می‌تواند باعث نزول بیشتر این میم کوین (Meme Coin) شود.

درپی نزول شدید بازار رمزارز‌ها، اکثر هولدر‌ها در حال فروش دارایی‌های خود هستند. ریزش‌های دو رقمی این بازار، باعث ترس معامله‌گران شده است. موج ترس اما انگار به نهنگ‌های شیبا نیز رسیده است، به طوری که تصمیم به فروش دارایی‌های خود کرده اند.

فعالیت آدرس‌های کیف پول مربوط به شیبا، بسیار بیشتر شده است؛ بر اساس داده‌های سایت Whale Stats فعالیت آدرس‌های مربوط به نهنگ‌های شیبا حدود 88 درصد افزایش یافته است!

با توجه به وضعیت بازار، این افزایش فعالیت باعث نزول بیشتر این میم کوین شده است، به طوری که قیمت SHIB در 4 روز گذشته حدود 15 درصد نزول داشته است!

با توجه به شروع نزول شدید بیت کوین از حدود 2 ماه پیش، بسیاری از فعالان بازار رمزارز‌ها شروع به فروش دارایی‌های خود کرده اند. این فعالان بازار، ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را به استیبل کوین‌ها (Stable Coins) تبدیل کنند تا سرمایه‌شان آسیب نبیند.

قبل از ریزش شدید قیمت توکن شیبا، نهنگ‌های شبکه اتریوم (Ethereum) بسیار از آن حمایت کرده بودند و این مسئله اهمیت بررسی حرکات این نهنگ‌ها را به ما نشان می‌دهد. در آن زمان، میزان توکن‌های شیبا که توسط این نهنگ‌ها نگهداری می‌شد حدود 14 درصد بود، اما بعد از ریزش این عدد به سرعت به 5 درصد کاهش یافت.

باید دید که با توجه به افزایش فعالیت‌ این نهنگ‌ها، بازار و بخصوص شیبا، تا چه قیمتی خواهند ریخت! کدام محدوده می‌تواند نقطه برگشت بازار باشد؟ در حال حاضر و با توجه به وضعیت فعلی بازار، جواب تمام این سوال‌ها نامعلوم است!

نوشته دلایل فروش گسترده شیبا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.