کد خبر : 188258
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 8:46

درآمد میلیون دلاری مسی از بازار رمزارزها!

درآمد میلیون دلاری مسی از بازار رمزارزها!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه لیونل مسی که بسیاری او را موفق‌ترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند، قرار است تا در طی یک قرارداد به سفیر جهانی شرکت Socios تبدیل شود. به گزارش وبسایت کریپتو پو‌تی‌تو، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال PSG یک قرار داد 3 ساله با شرکت نماد‌های دیجیتال Socios.com امضا کرده است. این

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لیونل مسی که بسیاری او را موفق‌ترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند، قرار است تا در طی یک قرارداد به سفیر جهانی شرکت Socios تبدیل شود.

به گزارش وبسایت کریپتو پو‌تی‌تو، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال PSG یک قرار داد 3 ساله با شرکت نماد‌های دیجیتال Socios.com امضا کرده است.

این اولین بار نیست که یک ستاره ورزشی به سفیر جهانی تبدیل می‌شود. دیوید بکهام (David Beckham) و نائومی اوزاکا (Naomi Osaka) نیز به ترتیب سفیر جهانی DigitalBits و صرافی رمزارزی FTX شده بودند.

شرکت Socios که در زمینه توکن‌های هواداری کار می‌کند و با حدود 150 تیم فوتبال همکاری کرده است. در صفحه رسمی توییتر خود لیونل مسی را به عنوان اولین سفیر جهانی خود معرفی کرد.

توکن‌های هواداری در بین تیم‌های فوتبالی بسیار طرفدار دارد و حتی بسیاری از تیم‌های فوتبال مطرح مانند بارسلونا (Barcelona) و اینتر (Inter) نیز توکن‌های هواداری خود را به بازار عرضه کرده‌اند.

البته در چند وقت اخیر و علیرغم موفقیت Socios انتقاد‌های زیادی نسبت به رابطه این شرکت با پروژه Chiliz(CHZ) شکل گرفته است.

شرکت Socios چند وقت پیش به دستکاری قیمت CHZ متهم شده بود و همچنین انحصار طلبی آن در استفاده کاربرانش از توکن CHZ نیز مورد بحث است.

نوشته درآمد میلیون دلاری مسی از بازار رمزارزها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.